Jeg lover deg arild, at bilen får samme behandling her som den ville fått i hjemmet hos deg om du fortsatt eide den. Beklager smellet, men jeg ville ikke kondemnere bilen på første turen, så skogen var siste utvei.
Men bilen er på veien igjen, på samme vinterdekkene ja.. Fordekka er bytta, dem skal av snart og jeg skal skaffe skikkelige vinterdekk til den til neste vinter. Orker ikke kjøre rundt på piggfrie dekk her oppe i nord. (ja, jeg blir nok desverre å kjøre den på vinteren, da jeg har funnet ut at MR2 er en fabelaktig vinterbil)
Det har gått veldig bra, litt småting å sette fingeren på, men guuuuud for en herlig bil!

Jeg elsker hvert minutt jeg er i den, og savner den når jeg ikke har den i nærheten. I dag er den å får byttet clutch. Vet du hvorvidt denne har vært bytta før? Skal hellakkere den til neste år, tenker jeg. Ble litt skader på frontfanger, samt døra på førersiden etter mitt lille uhell, men ingenting som ikke lar seg fixe.
Har også fått lakket opp felgene som sto på den (sommer) da disse var kantsteinkjørt. Annen farge på lakken dog. Anyway, gleder meg til i morgen, da er bilen ferdig med sommerdekka på. Skal bli godt.
AK
90tallet ringte i stad....
De lurte på om folk enda bruker slike kitt,
de lo,
og la på...
Sture Vedal