hallo folkens... jeg driver av med ett 4agze prosjekt nå...
skal kjøre den med turbo, så det blir vel mer 4agte..
motoren er rimelig innpakket i et HÆ#¤# ledningsnett, og det er ganske innviklet... stort sett, så står motoren UTEN NOE nå.. kunn med innmat, ellers er alt annet plukket av...
skal du beholde motoren original, så passer det meste om hverandre med 4age og 4agze, men ledningsnettet må byttes ut.. ser egentlig ut til å være en rimelig sinnsyk jobb.. men det kan jeg fortelle mer om når jeg har begynt på det..
anngående godkjenning, så har jeg ringt å styret til rimelig mange folk og kontorer for å prøve å skaffe papirer, men det nytter ikke, enten må du kjenne en VELDIG betydningsfull person, ellers må du bruke en restriktor, å få bremset bilen hos biltilsynet, og "bevise" for de at motoren ikke yter mer enn den originale. (det skal jeg gjøre, og jeg har fått beskjed fra biltilsynet at det var ok)
Restriktoren er det jo bare å plukke ut etterpå, så er det bare å tute å kjøre..
