TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bil med skilt vs bil uten skilt

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #309390  av hmsilset

Christian skrev:Hehe, om du bare er redd for senkesettet er det jo greit...det eneste som var godkjent på min tilslutt var vel hanskerommet :lol:
hehe,var litt modifisert din ja :D Har jo 3gen turbomotor jeg også med ett litt avslørende eksosanlegg.Men det må de tåle :P
 #311588  av iskrem

Det er jo ikke som om det ikke finnes registrerte Skyliner og Supraer her til lands. Men det koster jo selvfølgelig!

Trim din egen bil fram til det godkjentbare, fra der så bare regulerer du turbo trykk opp og ned etter ønske og kontroll. :P
 #311591  av hmsilset

iskrem skrev:Det er jo ikke som om det ikke finnes registrerte Skyliner og Supraer her til lands. Men det koster jo selvfølgelig!

Trim din egen bil fram til det godkjentbare, fra der så bare regulerer du turbo trykk opp og ned etter ønske og kontroll. :P
Er fornøyd motoren på bilen min jeg :P Er bare¨at skyline er så gjennomført rått :D
 #311604  av iskrem

hmsilset skrev:
iskrem skrev:Det er jo ikke som om det ikke finnes registrerte Skyliner og Supraer her til lands. Men det koster jo selvfølgelig!

Er fornøyd motoren på bilen min jeg :P Er bare¨at skyline er så gjennomført rått :D
Da skjønner ikke jeg hva du venter på. ;)
 #311610  av hmsilset

iskrem skrev:
hmsilset skrev:

Da skjønner ikke jeg hva du venter på. ;)
Hehe,jobber lite for tiden, så må vente litt.Godt å ha en drøm da.Skal slutte å sutre nå :D