ErikG skrev:Tøff bil. Du kjøpte den ikke tilfeldigvis av en Toyota lærling i Oslo?Takker..nei kjøpte den ikke av en lærling, men av en eldre fyr i Oslo..eller ikke eldre, men i 30 åra..
Veit ihvertfall et par av gutta på Toyota Lier har vært litt borti disse bilene, så rart det har tatt sånn tid for deg. Men om du kom som en drop inn kunde kan jeg skjønne det. Blir da tatt noe innimellom de som har bestilt timer. Ihvertfall slik det fungerer hos oss. Skal ikke forsvare noen da jeg ikke kejnner saken. Kjedelig at det har blitt sånn for deg, spes med den ekstra kostnaden. Tror jeg hadde tatt bilen til dem igjen med feilkoden.Fått de til å sjekke at alt av vakum står riktig og ikke noen defekte vakumslanger. Må jo være noe sånt noe.
Ikke lakk cf panseret!! Hørte en gang på pris på cf deksler til lyktene hos hpc kompositt. Mener de skulle ha ca 1700,- for dem.
Får si fra om dere skal ha noe treff etterhvert så slenger jeg også nedom.
feilkoden kom mens bilen sto hos Toyota lier, men de fant ikke ut noe. sa bare at detta var ikke dem sin feil, så jeg måtte bare ta bilen som den var..
panseret er ikke cf, det er bare lakka svart av forrige eier..treff blir det nok en gang til sommern;)
Celica Gt4 Carlos Sainz 93 mod, 2151/5000 X
Mr2 MK2 gen3 Turbo 91mod X
Hilux 33" Arctic Truck 93mod X
Hilux D-cab 37 " Arctic Truck 2009 mod
Mr2 Turbo Trd replica 92 mod
Mr2 MK2 gen3 Turbo 91mod X
Hilux 33" Arctic Truck 93mod X
Hilux D-cab 37 " Arctic Truck 2009 mod
Mr2 Turbo Trd replica 92 mod