TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Urban Cruiser- Bestillt, og bilder av hjula side 4...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #316879  av celicat23

lexusmann skrev:Merkelig at du ikke får solgt den flotte bilen?? :shock:
Du har ikke lest en eneste avis eller sett på nyhetene de siste måndene eller? :lol: Det er denne lille tingen som er ute og går, som noen kaller "finans krise" skjønner du :wink: Folk er ikke super keen på og bruke spenn om dagen, så det er ikke lett. Har drivd noen månder og fulgt med på brukt markedet (siden jeg har litt veldig lyst på en sommer bil igjen) og det er mange biler som bare blir stående måned etter måned - uansett pris og tilstand. Det har vært noen virkelig røver kjøp, og er det enda.
 #316881  av Fred

Hør på Kristin Halvorsen.
Bruk penger!
Hold norge igang!
Kjøp en Auris idag!
:lol:
 #316898  av lexusmann

Joda, har fått med meg denne finanskrisen...er jo litt merkelig(ikke for å sammenligne), men forrige corolla '1993 liftback jeg hadde ble solgt videre samme uka jeg solgte den... i september 07...så ting har forandra seg ja...
 #319760  av Fred

Møkka.
Utsatt levering på bilen. Fra 23 Juni til 20 Juli.
Orker jeg kjøre gamle taxi camry`n i hele sommer, eller skal jeg bestille meg noe annet.....
Usikker jeg nå...
 #319769  av celicat23

Fred skrev:Møkka.
Utsatt levering på bilen. Fra 23 Juni til 20 Juli.
Orker jeg kjøre gamle taxi camry`n i hele sommer, eller skal jeg bestille meg noe annet.....
Usikker jeg nå...
IQ? :D
 #319800  av nlight

Urban Cruiser og IQ sto utstilt her i Trondheim sentrum for et par helger siden. Kan ikke si at noen av de falt i smak desverre. Urban Cruiser var for liten, og IQen (som var bitteliten) virket bredere enn den var lang :P
 #320120  av lexusmann

Innlegg og bilder på dinside.no i går...syns den lillafargen er flott jeg....men er en liten bil, ja...
http://www.dinside.no/808930/toyota-med-ny-billig-suv
 #323044  av Fred

19.August :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
 #323051  av lexusmann

Fred skrev:19.August :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Hva begrunner de utsettelsene i?sikkert drit kjedelig å vente... :?
 #323057  av celicat23

Fred skrev:19.August :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Her syter alle over bilsalget er så dårlig, så klarer de ikke og skaffe en bil når noen vil kjøpe engang? Får ikke noe sympati av meg disse sjappene :lol:
 #323098  av Fred

Flytter seg litt denne datoen....

11 Juni nå! :D
 #323104  av lexusmann

Fred skrev:Flytter seg litt denne datoen....

11 Juni nå! :D
Bra, er jo bare litt over en måned til!! :D Hva er det de holder på med??Sikkert noen som har kjeftet i kulissene.. :lol:
 #323187  av Fred

Veit ikke helt hva som har skjedd her jeg.
Noe av grunnen kan kanskje være at det allerede er forhåndssolgt 200 biler her i landet, og at det ble litt mer enn de regna med sånn med en gang. Dermed fikk de kanskje et problem med å få tak på biler, og fordelt dem rundt omkring.
Men dette er ikke noe fasit da, med 3 forskjellige datoer på 2 måneder hittil, kan det forandre seg mye de neste seks ukene også.
Men er greit nok hvis det blir 11 juni, blir jo ruinert av å kjøre rundt i camry 2,2 automat i forhold til aurisen jeg hadde før!
 #325443  av supratt

Jeg kan ikke si jeg har merket noe til finanskrisa gitt. Solgte -96 NSX-T,en min på februar, og solgte nå nylig -04 RX8,en min. De to bilene er ikke akkurat de mest lettsolgte akkurat. Men fikk solgt de også :wink: Og jeg ga ikke etter på pris heller....Så alt er mulig. :D
 #325482  av Roye

Er den bassert på Yaris?