Hehe, gikk kanskje litt fort i svinga her ja. Blir tråden flytta, skal jeg ikke henge noen pga det
Fikk info om at bilen var klar for bestilling til kunder idag, så gikk rett inn til nærmeste selger og sa jeg skulle ha bil.
Det ble en svart 1,4 D4D awd.
Ikke sett den live nei, noen sjanser må man ta her i livet....
Første demo/ utstillingsbilene er ventet i starten på mai, så det er surt at kunder må vente til juni, men derfor jeg bestillte nå, mulig leveringa blir fremskynda litt etterhvert, får vente å se.
Gikk for "toppmodellen" men uten dvd navigasjon. Var bare 6 tusen dyrere enn versjonen som er et hakk billigere.
Da er det alu orginalt og sota vinduer bak.
Tenkte som så at skal jeg kjøpe alu til vinterhjula og sote rutene etterpå, så blir det like dyrt omtrent.
Planer ja.... Det var det da...
Orginalt tilbehør er det ikke så mye tøfft ute å går enda, men kommer kanskje noe når lansering nærmer seg.
Senkesett er å få tak i da, så det blit vel bestillt snart tenker jeg.
Det som er surt med å kjøpe sprett nye modeller, er at det ikke er uorginalt ekstrautstyr å få det første året. Bare se på aurisen min, den ble også kjøpt usett, og eneste senkesett som var å få til den var orginalt. Nå selger kw coilovers til den. Litt prisforskjell da men.
Felger veit jeg ikke enda, 19" eller 20" tenker jeg. Blir nok seende altfor stort ut, men har tenkt å prøve, blir noe "billig" sharif opplegg.
Ellers veit jeg ikke hva som skjer med denne bilen enda. Lenge til den kommer, så er vel mulig det blir noe mer utstyr å oppdrive etterhvert.
Ehm... Var kanskje denne posten som skulle stått på toppen? hehe