TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Urban Cruiser- Bestillt, og bilder av hjula side 4...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #316649  av Fred

Ankomst: Juni.
:evil:
Sist redigert av Fred den 06 jun 2009 20:16, redigert 1 gang totalt.
 #316658  av ErikG

Du har bestilt med 4x4 da? Hvilken motor gikk du for? Har du sett den live?
 #316660  av lexusmann

Får man den med andre motorer enn den 1,5 og 90 hesters versjonen da??Mulig jeg har hørt/lest feil.... :lol:Må få opp bilder etterhvert... :wink:
 #316663  av Fred

Hehe, gikk kanskje litt fort i svinga her ja. Blir tråden flytta, skal jeg ikke henge noen pga det :lol:

Fikk info om at bilen var klar for bestilling til kunder idag, så gikk rett inn til nærmeste selger og sa jeg skulle ha bil.
Det ble en svart 1,4 D4D awd.

Ikke sett den live nei, noen sjanser må man ta her i livet.... :wink:

Første demo/ utstillingsbilene er ventet i starten på mai, så det er surt at kunder må vente til juni, men derfor jeg bestillte nå, mulig leveringa blir fremskynda litt etterhvert, får vente å se.
Gikk for "toppmodellen" men uten dvd navigasjon. Var bare 6 tusen dyrere enn versjonen som er et hakk billigere.
Da er det alu orginalt og sota vinduer bak.
Tenkte som så at skal jeg kjøpe alu til vinterhjula og sote rutene etterpå, så blir det like dyrt omtrent.

Planer ja.... Det var det da...
Orginalt tilbehør er det ikke så mye tøfft ute å går enda, men kommer kanskje noe når lansering nærmer seg.
Senkesett er å få tak i da, så det blit vel bestillt snart tenker jeg.
Det som er surt med å kjøpe sprett nye modeller, er at det ikke er uorginalt ekstrautstyr å få det første året. Bare se på aurisen min, den ble også kjøpt usett, og eneste senkesett som var å få til den var orginalt. Nå selger kw coilovers til den. Litt prisforskjell da men.
Felger veit jeg ikke enda, 19" eller 20" tenker jeg. Blir nok seende altfor stort ut, men har tenkt å prøve, blir noe "billig" sharif opplegg.
Ellers veit jeg ikke hva som skjer med denne bilen enda. Lenge til den kommer, så er vel mulig det blir noe mer utstyr å oppdrive etterhvert.

Ehm... Var kanskje denne posten som skulle stått på toppen? hehe
 #316692  av celicat23

Høres ut som noen fornuftige planer :D Gleder meg litt til og se denne bilen "live", da den virker som en fornuftig bruksbil. Håper den kommer som varebil. Men er dette en "europeisk" toyota, eller er dette en modell ment for USA med plastikk interiør som i en yaris da tro...?
 #316697  av lexusmann

Ser litt kul ut da... :wink:
http://www.netcarshow.com/toyota/2009-urban_cruiser/

Flott farge på den på bildene der...
 #316746  av Fred

Det er en liten bil da, 30cm kortere enn auris faktisk.
Får se hvordan den fungerer før jeg eventuellt gjør noe mer..
 #316761  av lexusmann

30 cm kortere enn Auris??da er det ikke store bilen, nei... :lol: men er litt tøff ut fra bildene da...
 #316764  av celicat23

Fred skrev:Det er en liten bil da, 30cm kortere enn auris faktisk.
Får se hvordan den fungerer før jeg eventuellt gjør noe mer..
Hva f... Jøss, ser så mye større ut på bilder :lol:
 #316786  av Bamsemoms

Oi... Gleder meg til å se den live. Som flere andre sier så ser den større ut på bildene.
Da forstår jeg at 1,4D4D kan holde.
 #316829  av Fred

3 cm smalere og 2 cm høyere enn auris også, hvis jeg husker tallene riktig.
Redd den er liten jeg også, men på bildene ser panseret ganske kort ut, så mulig de har dratt ut noen ekstra cm inni kupee`n pga det.
Er det for gæli, så er det jo "bare" å selge igjen.
Så lett det er om dagen så.
Skulle absolutt solgt aurisen snart!
 #316874  av lexusmann

Fred skrev:3 cm smalere og 2 cm høyere enn auris også, hvis jeg husker tallene riktig.
Redd den er liten jeg også, men på bildene ser panseret ganske kort ut, så mulig de har dratt ut noen ekstra cm inni kupee`n pga det.
Er det for gæli, så er det jo "bare" å selge igjen.
Så lett det er om dagen så.
Skulle absolutt solgt aurisen snart!
Merkelig at du ikke får solgt den flotte bilen?? :shock: