Japp, blir noen mnd før oppstart tipper jeg. Ledningsnettet skal inn til proff spleising hos Phoenix tuning i USA, ellers så blir det stort sett originalmotor. Har lest at porting og planing av topp ikke er noen vits i, bunndelen er jo steinsolig, og ellers så kan jeg ikke si annet enn at denne motoren virker så optimal som det går an å få det til å bli i sin originale form. Mulig jeg handler inn en Blacktop ECU (redline på 400rpm mer) og får ledningnettet spleiset med tanke på dette, silk at jeg i fremtiden kan kjøre med "åpne" ITB's slik som på bildet over. Men siden det koster 400USD for noen filtre til ITB'ene så ser jeg ikke poenget med det umiddelbart. Spanderer heller på et lettet svinghjul og clutch.
Skal demontere den og gi den nytt pakningssett så tipper jeg den blir god som gull
Skal oppdatere prosjekttråden etter hvert som ting skjer.
Skal demontere den og gi den nytt pakningssett så tipper jeg den blir god som gull

- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4