TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TTE potte

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #320913  av TurboDevil

Jeg hadde mitt på både når jeg eu godkjente bilen sist og når jeg var på biltilsynet å godkjente coilovere.
Var ingen som sa noe på det..
Og det å fjerne slepekroken der med eksosen gjør absolutt ingenting..
Det er jo slepe krok på andre siden ;)
 #321068  av lexusmann

Frister jo helt klart mest det Simons anlegget, men koster jo mest også da.... :lol: Noen andre enn turbodevil og espen-s som har sånn sporteksos??hva er deres erfaring med det ved EU kontroll??Hvis jeg bestiller det, har jeg lyst å få det montert så fort som mulig...og det vet jeg ikke skjer hvis jeg skal prøve å knote med det sjøl....såpass kjenner jeg meg sjøl, hehe :D Baksiden av det er jo kostnaden, selvfølgelig...
 #323726  av lexusmann

Da er Simons anlegg bestilt.... :wink: gleder meg...
 #323821  av lexusmann

Ble spurt om lambda'en står foran eller etter kat'en...det visste jeg ikke, så derfor spør jeg her...noen som vet??
 #323897  av 2fast4u

lexusmann skrev:Ble spurt om lambda'en står foran eller etter kat'en...det visste jeg ikke, så derfor spør jeg her...noen som vet??

Denne bilen har vel bare en føler, som står i eksosmanifold, så det må bli før cat.

:wink:
 #323916  av lexusmann

Greit å vite, takk skal du ha! :wink: Driver å legger til side penger til dette....ikke mye igjen nå...
 #327304  av lexusmann

Fikk det på i dag, ble veldig bra!!! :D :D Skal se om jeg ikke får tatt noen bilder..har bestilt meg et digitalkamera også... :wink:
 #328033  av TurboDevil

Jeg regner nesten med at du ble fornøyd både med passform, utseende og lyden?? :P
 #328038  av lexusmann

Er veldig fornøyd, ja....lyden er veldig bra, ikke for mye og ikke for lite....er ikke sikker, men tror det er ørlite skjevt. men vet ikke helt hva jeg kan gjøre med det( får se litt på det)...får digi kameraet neste uke så kan dere jo vurdere selv... :wink:
Men i det store og det hele veldig fornøyd..henta hjem det originale i går kveld og så det var i verre tilstand enn jeg var klar over, ganske rustent i det rette røret og i enderøret...så vet ikke hvor mye det er å ha på...men det er helt så hvis noen trenger et sånt så går det vel an å shine det opp litt tenker jeg...når det er sagt er det vel ikke godt å sende sånt noe...
 #330266  av lexusmann

Tok lang tid, men tok et mobilbilde av sports eksosen...ikke så veldig bra men...hvis jeg tar et bilde med Ixusen blir det vel for stort...kan vel resize da, men...
Vedlegg
Nye sportsanlegget (Small).jpg
Nye sportsanlegget (Small).jpg (54.58 kiB) Vist 93 ganger