TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Registrering av RHD Supra

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #327510  av toysupra

ikke vist den er reg i japan før den kom til uk, det regnes som jdm . men er den solgt ny i uk er det håp.
 #329062  av Ackrite

Jeg fikk beskjed nå at jeg må fremskaffe tuvpapirer (krasjtester ol) og bytte lyktene mine fra jspec til espec og betale mva så skulle det gå bra.. så satser på at det skal gå..
dama er engelsk bilen står i hennes navn hu har søkt om oppholdstilatelse og har rett (står i norges lover) på og ta med seg en bil over til sitt nye "hjem land" og få skilter =)
så skilter blir det på den uansett.. :mrgreen:
 #329091  av bjornalf

ja vi får se :) men tviler
 #329110  av Toffern

Bilen min blei regga april 2008 :D Det var vist ikke no problem, sa bare at bilen var fin og sjekka ikke om det var bytta lykter engang(noe som var gjort)!
Men det som er dritt er at de ikke hadde satt opp at det var bytta understell på den, så treffer jeg på rette idioten fra trangtilsynet da må jeg skaffe meg orginalt :D
 #329111  av tojo

Toffern skrev:Bilen min blei regga april 2008 :D Det var vist ikke no problem, sa bare at bilen var fin og sjekka ikke om det var bytta lykter engang(noe som var gjort)!
Men det som er dritt er at de ikke hadde satt opp at det var bytta understell på den, så treffer jeg på rette idioten fra trangtilsynet da må jeg skaffe meg orginalt :D
Ikke noe problem ang understell! vi kan godt bytte :-)
 #329168  av Toffern

Jeg skal nok klare og ordne no seru! Er fornøyd med HKS understellet mitt :D
 #329210  av Ã¸.f

Vedder en soft-is på at du ikke får skilter :lol:
Ackrite skrev:Jeg fikk beskjed nå at jeg må fremskaffe tuvpapirer (krasjtester ol) og bytte lyktene mine fra jspec til espec og betale mva så skulle det gå bra.. så satser på at det skal gå..
dama er engelsk bilen står i hennes navn hu har søkt om oppholdstilatelse og har rett (står i norges lover) på og ta med seg en bil over til sitt nye "hjem land" og få skilter =)
så skilter blir det på den uansett.. :mrgreen: