TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Det nye bilprogrammet BROOM

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #324119  av Geir

Han sa på Senkveld i går at det blir som Autofil, bare med muligheter til å få gjøre så mye mye mer enn de fikk lov til på NRK pga rammer og vilkår e.l. Så det kan bli bra dette :)

Lexus IS-F på mandag kl 20:30.
 #324192  av sindrejl

hmm høres bra ut,, gleder meg :)
 #324287  av lexusmann

Skal sees!!! :D :D

Edit:
Klarte selvfølgelig å glemme d.. :roll: .kom på det da det var ferdig...sa de om det går i reprise??
 #324501  av Geir

lexusmann skrev:Skal sees!!! :D :D

Edit:
Klarte selvfølgelig å glemme d.. :roll: .kom på det da det var ferdig...sa de om det går i reprise??
TV2 Web-TV. 39 kr uka ;)

Men det går sikkert i reprise i helga, som de fleste andre egenproduserte showene til TV2.
 #324514  av Ninjamannen78

Synes det var skrale greier jeg. Blåkopi av Autofeil, med innslag fra Top Gear (kjendiser setter rundetider).
 #324517  av ArildM

Helt enig.
 #324657  av Remi

Hehe dårlige greier. tror autofil larsen har utstpilt sin rolle.. få inn noe ferskt kjøtt noe nytt!!
 #324705  av ArildM

Jan Erik er grei han, men det blir litt sånn som om en skulle ha hatt kun Jeremy i Top-Gear, mye forsvinner når en tar bort trioen de har satt i lag.

Sett i lag en god norsk trio og gi dem en time sendetid per show, det hadde blitt bra :)
 #324733  av Remi

E det bare æ som begynne og bli lei den latterlige barnslige måten han legg frem ting på? nei æ e gørr lei den fyrn der.
få inn en fyr med mer dybde en han der!
 #324735  av celicat23

Du er ikke alene om og være lei han. "Hei, Jeg heter Jan Erik hihihihihhihihi. Se den eksosen, kan tre loff i den hihihihhihihihi. Pupper på rattet hihihihihhihihi. Og nå skal Tommy kjøre bil så skal jeg sitte på hihihihihihhihihi. Så skal vi finne ei boble i sverige og lakkere den så homo-erotisk som bare vi kan klare hihihihihihihhihihi. Og nå skal Tommy tre loff i eksosen min hihihihihihi."

Kan ikke huske sist jeg klarte og pine meg igjennom en hel episode.
 #324737  av Supramk3turbo

He he. Var teksten direkte fra episode 4 i fjor det der?? :lol:
 #324816  av Remi

Nei æ så første episode av broom.. og det blir nok ikke flere på mæ nei.
Æ kunne godt ha tenkt mæ og sett Sturla Berg og en "up and coming" som programledere for et bilprogram! det kunne ha blitt bra
 #325100  av Giske

Remi skrev:Nei æ så første episode av broom.. og det blir nok ikke flere på mæ nei.
Æ kunne godt ha tenkt mæ og sett Sturla Berg[B/] og en "up and coming" som programledere for et bilprogram! det kunne ha blitt bra

Whaaaat? No way!

Jeg synes Larsen er artig jeg. Traff han tidligere i dag, hyggelig kar som får de fleste til å trekke på smilebåndet :wink: