TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Det nye bilprogrammet BROOM

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #323387  av hmsilset

Noen som vet noe om hvordan det blir? Navnet er teit, men jeg har mistanke om at det blir mange bra innslag der :D
 #323388  av Remi

Tipper en modifisert utgave av Autofil..
 #323390  av hmsilset

Remi skrev:Tipper en modifisert utgave av Autofil..
Håper igrunn det, bare uten mopeder og båter hele tiden.
 #323407  av hmsilset

ToyotaRacing skrev:Når skulle det starte på tv? Gleder meg :wink:
står bare at det begynner snart:)Sikkert ei uke eller 2. Blir spennende å se om det er noe å glede seg til ukentlig :P
 #323408  av ToyotaRacing

hmsilset skrev:
står bare at det begynner snart:)Sikkert ei uke eller 2. Blir spennende å se om det er noe å glede seg til ukentlig :P
Det skal være sikkert, syns Autofil var kanonbra, men for mye båt/moped/mc/ o.l der. La det være BIL for alle penga ;)
 #323409  av hmsilset

ToyotaRacing skrev:
hmsilset skrev:
Det skal være sikkert, syns Autofil var kanonbra, men for mye båt/moped/mc/ o.l der. La det være BIL for alle penga ;)
Amen :D Det er ihvertfall seere å hente på det.Om man blander forskjellige kjøretøy så mister de mange.Jeg orker ikke se på ei plastjolle med 20hk eller en motorsykkel med sidevogn :P
 #323414  av inzane2012

tror ikke dem tapte så mange seere på å ha med både bil og motorsykkel i autofil da, for er jo mange som er mer interesserte i båt/mc enn bil vettu, og da ser kanskje dem på autofil når dem har om det, og så ser vi på det når dem har om bil :)
 #323725  av lexusmann

Haugrud skrev:Begynner på mandag :)
Tidspunkt?? :wink:
 #323747  av Lørnings

Jeg tror det var sånn at Larsen ikke fikk noen god kontrakt med nrk, så han tok med seg hele autofilstaben og gikk til tv2..det er ihvertfall det jeg har hørt! :wink:
 #323780  av chris

Lørnings skrev:Jeg tror det var sånn at Larsen ikke fikk noen god kontrakt med nrk, så han tok med seg hele autofilstaben og gikk til tv2..det er ihvertfall det jeg har hørt! :wink:
Ja, jeg også har forstått det som at dette egentlig er Autofil i noe ny drakt, og i regi av TV2.