jeg er med så lnge jeg har tid og det ikke er alt for langt unna 

jorgen20 skrev:jeg var der ca halv ett til 2 og kom tilbake ved 4 tida og var der til porcha kræsjaDet var nok oss...![]()
mens jeg var der så kom det en svart st205 med like felger som megmen dro tidlig.
Bil&Lim skrev:jorgen20 skrev:jeg var der ca halv ett til 2 og kom tilbake ved 4 tida og var der til porcha kræsjaDet var nok oss...![]()
mens jeg var der så kom det en svart st205 med like felger som megmen dro tidlig.
![]()
Guttepjokken satt baki og var klar for å komme seg hjem igjen, så ble en kjapp titt innom bare. Fikk ikke med oss kræsjet.... Hvordan gikk det til?
Batista skrev:Finns det no parkerings hus der vi kan samle oss..??? ¨Tokyo Drift Style¨ja er ett par stykker til senteret men det er bom og overvåka
jorgen20 skrev:Bil&Lim skrev:jorgen20 skrev:jeg var der ca halv ett til 2 og kom tilbake ved 4 tida og var der til porcha kræsjaDet var nok oss...![]()
![]()
Guttepjokken satt baki og var klar for å komme seg hjem igjen, så ble en kjapp titt innom bare. Fikk ikke med oss kræsjet.... Hvordan gikk det til?
fete felger du har