Street meet på XXL på Jessheim lørdag 2mai!
Gå ikke glipp!
Få med så mange som mulig!
Gå ikke glipp!
Få med så mange som mulig!
Last edited by Batista on 02 May 2009 09:25, edited 1 time in total.
Toffern wrote:Klokken?Sikkert kl 9-10 tiden på kvelden, kommer vel flest da..
johnnie_W75 wrote:Var der, men sløv og trøtt som jeg var så (skamme meg) hilste jeg ikke på deg. Men håper at jeg kan tilgis..No problem..
johnnie_W75 wrote:Har et dårlig bilde av mr2`n din, men det telles vel ikke..?HAHA!
johnnie_W75 wrote:Hva med å få med alle mr2,supra og celica eiere på øvre og omegn på et treff i løpet av sommeren?Vi har jo TS-OGN landstreff et par ganger i året da
Kunne vært kult det da eller? Trur egentlig at det er en del av oss her oppe i dalom...
chris wrote:Langt ute i gokk ja....johnnie_W75 wrote:Hva med å få med alle mr2,supra og celica eiere på øvre og omegn på et treff i løpet av sommeren?Vi har jo TS-OGN landstreff et par ganger i året da
Kunne vært kult det da eller? Trur egentlig at det er en del av oss her oppe i dalom...
celicat23 wrote:Dagali er da vel ikke SÅ langt unna, er det det da?chris wrote:Langt ute i gokk ja....johnnie_W75 wrote:Hva med å få med alle mr2,supra og celica eiere på øvre og omegn på et treff i løpet av sommeren?Vi har jo TS-OGN landstreff et par ganger i året da