TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• VÃ¥re tabber bak rattet..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #326110  av ina

som første bildn min kjørte jeg en micra, som står litt lengre ned... men ble stoppen et par ganger med denne bilen.. den var skikkelig stygg og harry... og jeg som guds beste barn liksom, politiet vil gjerne ta meg på noe, men klarer det ikke helt og jeg ender opp med å spørre de om et enkelt derivasjon spørsmål... alltid like morsomt, men første gang jeg ble stoppen med micra`en, hadde jeg dilla på kinder egg leiker, og hadde festet hele dashbordet mitt fult av de og bamser med dobbel sidig teip, og jeg hadde et rødt lys på eksos stussen som var "grunnen" til at bilen min ble stoppet.. snakket med politiet frem og tilbake om dette røde lyse men kom til en delevis konklusjon om at siden det sto på pakken at det var lovlig og de ikke viste bedre hadde de ikke mer å si om den saken, så de da fortsatte samtalen med(gutter): så mange søte bamser du hadde da... hem... hadde jo egentlig ikke gjort no galt da men...
værre når du er jente og kjører i 80 i 40 sonen, ser blå-lys bak deg, håper det er en gutt... men nei da, jente... off... slapp heldigvis da med en advarsel, og en moralprat om at det bråker så fælt når man gir gass....