så de stemmer sikkert med de tallene dere går ut etter.
men da vet jeg jo noenlunde hvor landet ligger..

Celica Carlos Santz 3043 og en helt streit corolla med 20v Black Top
Erlend skrev:Grattis med dynoen Morten, 273/350 er jo bare helt konge! NÃ¥r har du planlagt ny eksos?Takk, takk alle sammen!
MR2turbo skrev:hepp...Ser for meg deg i 2f2f stå foran motorrommet og bable
Blei nok godt slått av Morten jeg![]()
![]()
![]()
![]()
hehe.. men men.. Målte 265hk/320nm på bakhjula..
dvs. ca 311hk i motor.. Men har problemer med no tenning som ikke er helt som den skal... skal finne ut av det og teste igjen... Så ikke føl deg trygg Morten![]()
hehe
Målingen var med 1,3 bar.. skrur ikke opp mere før jeg har fått tenningen 100%
Kommer til å prøve kaldere Irridium plugger, og muligens retarde tenninga en grad... eller evt. octanbooster bare for å sjekke om det kommer av at knock sensoren registrer detonasjoner.. uansett skal det ordnes så fort som mulig..
sindrejl skrev:... Winning is winning....MR2turbo skrev:hepp...Ser for meg deg i 2f2f stå foran motorrommet og bable
Blei nok godt slått av Morten jeg![]()
![]()
![]()
![]()
hehe.. men men.. Målte 265hk/320nm på bakhjula..
dvs. ca 311hk i motor.. Men har problemer med no tenning som ikke er helt som den skal... skal finne ut av det og teste igjen... Så ikke føl deg trygg Morten![]()
hehe
Målingen var med 1,3 bar.. skrur ikke opp mere før jeg har fått tenningen 100%
Kommer til å prøve kaldere Irridium plugger, og muligens retarde tenninga en grad... eller evt. octanbooster bare for å sjekke om det kommer av at knock sensoren registrer detonasjoner.. uansett skal det ordnes så fort som mulig..:p
Christian skrev:Flotte tall det jaTa med deg bilen min da.....Hadde jeg hatt gamle motoren min ennå skulle jeg besøkt han som trimma min forrige, og slått ham i hodet med noe hardt
Med 2 ic'er, unichip ,aussie dp og 3" eksos fikk jeg ut 230ogno hk/371Nm på bakhjula, ved 1,2kg *stusser litt nå*
Det er vel ikke snakk om de helt store feilmarginene fra rulle til rulle heller?
Edit : en 3gen det også...
CelicaTurbo skrev:stemmer, samme motor som ST205rev3 3S-GTE har 245 hk, har den ikke det da? er i hvert fall det som sies og skrives overalt