Speeder skrev:VeilSide skrev:Ja altså ... slikt jeg tenkte det så skal jeg først få en wholesaleaccount og så hadde jeg satsa på at det var såpass med rabatter å hente slikt at rabattene tok å spiste opp det som frakta vil legge til. Det er så langt fra umulig så da håper jeg på at sluttprisen rett og slett vil bli det som det koster i dollar + momsen. Jeg skal selv ikke ha noe for dette. For meg så holder det med en konto der 
Fra min side så er ikke dette noe som har pri 1 ettersom jeg alltid har for mange jern i ilden. Men håper at det ikke er snakk om så alt for lenge til.
Så det du sier er att hvis vi legger til moms på kjøpesummen, får vi den prisen det ca vil koste for oss å få den til landet?
Du kan ikke komme med en ca dato for levering? Er det snakk om flere måneder eller bare en f.eks? 
Jeg satser på at rabattsatsene vil utligne frakt-kostnadene ja.
Dato? Vel det blir vel når jeg får vite satsene og folk vil handle det. Det som eventuelt vil tilkomme er frakt fra meg og videre. Men kan jo være rabatten er såpass at den også blir dekt
Jeg tror ikke det vil gå så alt for lang tid fra det er bestillt til det kommer. Blir vel ett par uker fra bestillt til levert vil jeg tro.