TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gruppekjøp fra importfan.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #42423  av angrykid

Hvis det er noen som kan tenke seg noe fra http://www.importfan.com kan ikke vi gå sammen med veilside om å hente inn noe greier derfra, så hjelper vi han med buisniss, og vi får det lettere inn til norge?

Jeg og [Chris] skal hente inn noe greier, så om det er flere som kan tenke seg noe derfra, skriv en liten liste her i tilfelle.

Bindende "påmelding" :D

Edit: damn you, chris :D
Sist redigert av angrykid den 29 apr 2004 20:21, redigert 1 gang totalt.

#42440  av Christian

Jeg skal ha meg ett Tom's engine scoop...
NÃ¥r bestiller dere?

#42445  av VeilSide

Litt av poenget er at jeg oppretter en wholesale konto der men de har jo slike kjekke "by in" og nå har jeg lagt ut en kjekk sum for div Toyota-stash så jeg greier ikke ta "by-in" alene desverre. Er jo ikke allverden det er snakk om men når det er oppi 14k så er det nok.

Desverre så driver jeg ikke så stort og har ikke allverdens med kapital men ingenting er umulig å ordne. Er bare litt sånt TTT noen ganger :cry:

#42468  av The Doctor

er det den svarte eller rød prisen man skal betale?? :oops: :oops: :oops:

#42476  av chris

The Doctor skrev:er det den svarte eller rød prisen man skal betale?? :oops: :oops: :oops:
GTP prisen, altså den svarte :)

#42477  av chris

angrykid: fjern det kommaet i URL'en du har lagt opp der :)

#42480  av The Doctor

Men når går bestillingen da? Satt noen frist? Er jo masse som er ganske billig her da...

#42493  av angrykid

Jeg vil tro veilside kan fixe ihop en bestilling i løpet av ett par-tre uker, tenker jeg.. Høres det helt for jævlig sent ut, eller går det greit? Sånn at flest mulig får sjans å hive seg med..

#42513  av VeilSide

Nå har jeg på vei ett par varer fra statene (annet firma) + ett par prosjekter med Lexuslykter til Toyota. Jeg må nok prioritere det først men håper at det ikke tar så lang tid. Er vel nesten slitt sleipt å si det slikt men jeg får jo egne priser på den sia ettersom jeg får en wholesale-account men er rabatten der grei nok så skal det ikke være umulig å videreselge med nesten tilnærmet like priser som Importfan har (selv om jeg tviler litt ettersom dem har såpass lave priser i utgangspunktet). Men de rabattene jeg får skal seff komme dere til gode. Tross alt så får jeg til gjengjeld en rabattordning med dem som jeg da har fast fremover (iallefall i 12 mnd 8) )

Men det er jo ikke værre en å poste hva en kunne tenkt seg så ser jeg fort når det er rabatter å hente og ett kjøp kan gjennomførest. Jeg må bare regne ut hvordan jeg skal fordele fraktkostnadene som vil komme i tillegg så skal ikke jeg ha mye for dette her jeg.

#42522  av sindrejl

jeg er med på bestilling bare om jeg finner filter til kjerra mi.. noe som jeg ikke finner på siden der :(

#42953  av Speeder

HVorfor er det så sinsyk foskjell på 'røde' og 'svarte' priser? :?

Og det er den svarte(billigste) vi skal ta utgangspunkt i?

#42955  av angrykid

Yepp, det er den svarte vi skal ta utgangspunkt i. Så kommer vel frakt i tillegg. Vi må få til ett kjøp på litt under 20k om Veilside skal bestille derfra. Vet ikke hvor mye vi ligger på pr nå, men jeg skal ha for ca 3500 derfra.

#42962  av chris

angrykid skrev:Yepp, det er den svarte vi skal ta utgangspunkt i. Så kommer vel frakt i tillegg. Vi må få til ett kjøp på litt under 20k om Veilside skal bestille derfra. Vet ikke hvor mye vi ligger på pr nå, men jeg skal ha for ca 3500 derfra.
Handler ikke ts-ogn'erne nok derfra, får vi høre litt på hondaforumet f.eks. :)

#42966  av Speeder

Sitter nå selv og vurderer en liten bestilling på rett under 3000,-nok, hvis mine beregninger er riktig :lol: I allefall 398$ for frontleppe og sideskjørt.

Det som vurderes kan beskues og komenteres her: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?p=42967#42967

#43064  av Bjørni

Jeg ønsker å kaste meg på ett eventuelt gruppekjøp, med beskjedne 1800,- :)