TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 92' MR2 Turbo... snart i boks!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#42681  av Hobbes

Gled deg. Jeg har hatt min turbo siden 1999 og skal aldri selge den.

#42685  av Gossi

Congratulations Magne! Og velkommen!

#42727  av Erlend

Gratulerer! Vi gleder oss til å ta leketøyet i nærmere øyensyn :) Og velkommen til TS-OGN, Magne!

#42949  av MR2turbo

Gattis da! :D :D Må få ut noen bilder når du får den, hehe er alltid morro..

Glemmer ikke første kjøreturen i min ;)

#42988  av Magne

NÃ¥ er det ikke lenge igjen.... Gleder meg en smule kan man si... hehe! :)

#43280  av PÃ¥l

Grattis og velkommen fra meg også. Turbo er tingen, og 92 modell har jeg faktisk aldri sett i norge. det er selvfølgelig US-spec, eller?

#43307  av Magne

vel... så langt jeg vet så er det ikke US spec. Men Europeisk. Aldri sett en sier du?!!... :shock:

hmmm... må kanskje sjekke om det er US spec da. :?

Er bare noen timer igjen nå til jeg skal inn og se på bilen. kommer med oppdatering når jeg har sett og ikke minst prøvd den for første gang.

broooom BROOOOM.... :twisted:

#43314  av mr.two

Europeisk = US spec..

#43316  av spkstrp

er det bare j-spec og us-spec i grunn ?

#43324  av mr.two

yepp :)

#43331  av CelicaTurbo

De bilene som er her i europa (bortsett fra England) kommer fra USA ja.. tilogmed dem som ble solgt nye her i Europa ble spesialbestilt av forhandlere og levert fra USA.. Egentlig synd at Toyota ikke leverte dem offisiellt med rattet på rett side på denne kanten av verden :?

#43344  av Kjelliken

:? Ikke bare synd men en skam at ikke toyota leverte de her i europa med turbo.. så er det sagt :cry:

#43507  av PÃ¥l

Min ble kjøpt i Tyskland i 91, men nyimportert fra USA. Men Hva med UK spec? er det klin likt JP-spec da?

#43512  av spkstrp

tja si det... noen som vet? mk2 ble jo solgt lengre i de land som har høyre ratt.

#43518  av mr.two

UK spec er egentlig j-spec... Det store flertallet av mr2 i UK er hvertfall importert fra Japan, hvertfall min oppfatnning, ca 95 % sikker :lol: