TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 92' MR2 Turbo... snart i boks!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #42599  av Magne

Hei folkens...

Dere har garantert ikke sett meg før, for jeg er helt nybegynner her på TS-OGN. Nåja skal vi se, grunnen til at jeg er her, og skriver en ny topic i forumet er at jeg om en kort uke fra idag, vil være den lykkelige eier av en:

Toyota MR2 Turbo, 92 modell. Importert av TG-bil.

Jeg kommer nok til å bli ganske så aktiv her etter hvert! :)

Mitt navn er foresten Magne...

snakkes!....

#42600  av kennethx

Hey, velkommen, og grattis med snart ny fet bil :)

#42601  av chris

Ah, så herlig da! Finnes ikke mange 92 turboer i norge! Gratulerer på forhånd, og velkommen hit :)

Regner med du fikser bilder så fort du får bilen? ;)

#42607  av Speeder

Velkommen inn i varmen! 8)

Og gratulerer med ny bil. Dette er vel en bil som er rimelig skjelden i norge. Men det må jo spesielt inntreserte til for å se forskjell:)

#42611  av FalcoN

Grattis me nu bil :D :D Venter i spenning på bilder og annet moro :wink:

#42626  av Ole C

Gratulerer!!

Blir ikke mindre ivrig etter å kjøpe en selv av dette... :twisted:

#42629  av funkes

Grattis og velkommen :)

Jeg kunne nesten tippe at du hette Magne..hehe ;)

#42634  av Kjelliken

:D Grattis med ny bil innen kun kort tid. Vi ja vi bare venter i spenning på bilder og info så snart du får den. :wink:

Og velkommen inn her til noe som kan nevnes å være den beste plassen for toyota sportsbil intereserte personer.

Kan love deg at er det noe du lurer på så får du rimelig gode og kjappe svar. :wink:

#42641  av angrykid

hehey! nice med turbo da :-)

Og velkommen til "the place" vettu.
Regner med du blir å trives godt om du frekventerer her og kanskje på irc av og til. #ts-ogn på efnet. :)

#42657  av jumbo

Velkommen :)

Du kommer ikke til å angre på valget av bil hvertfall :D

#42658  av Ninjamannen78

Velkommen og grattis!

#42667  av @lpher

Congrats ja....og velkommen i det gode selskap! :D

@lpher

#42670  av Magne

Dæven døtte.... Her var det rask og god respons!! =)

Takk for alle komplemanger, føles godt å bli tatt inn i varmen til ekte sportsbil entusiaster!

Såklart kommer jeg med bilder av den så fort jeg får hentet den. Gleder meg sykt til å sette meg ned i skinnsetene og vri om tenninga for første gang.... en helt spesiell følelse det der!

Noen treff som er vert å nevne etter 12-13 Juli eller? (er i Kosovo til den tid...)

#42672  av angrykid

hvor i verden er det du holder til, magne? Det er ikke så alt for mange landsdekkende treff enda, men vil tro at det er endel lokale treff i nærområdet ditt. :)

Bare å følge med utover her, så får du tidsnok se.. :)

AK

#42675  av cameleon

Jeg er litt sent ute med congrats som vanlig, men grattis med snart ny bil ja :D