At Toyota vurderer å trekke seg ut av formel1 er bare positivt.
Da får de frigjort pengene til å iverksette planene de har hatt i ett par års tid med diverse arvtakere til bl.a Mr2, Celica og Supra. Det kommer, og som det blir sagt tidligere her i tråden så er Toyota opptatt av å tjene penger, og å tilpasse seg markedet. Det er vel faktisk også grunnen til at grombilene som kommer lar vente på seg. De skal markere seg, og for å få til det må de komme med noe som er freshere enn det andre japanske produsenter har i dag. Derfor bruker de så lang tid som de har gjort, og derfor har LF-A tatt så lang tid. Har selv sett nøye på LF-A under 24 hour på Nurburgring, og fått kikka under panseret
Den kommer til å knuse GT-R fra Nissan, og bra er det for da går evolusjonen videre
Som er positivt for oss "carheads"
Stemmer også at Honda ikke lenger har noen "spydspiss" og årsaken er nok den samme, de går og venter på Toyota/Lexus skal lansere, for så å forhåpentligvis komme med noe bedre
Tiden vil vise, men at Toyota kommer på banen med kjøreglade biler osv igjen det er garantert, for jeg fikk prata med nåværende Toyota sjef under 24hour på "ringen" i år, og han sa at det er mye på gang, men akkurat nå var det fokus på og begrense tapene pga. verdenskrisen innenfor økonomien....Nåværende Toyota sjef kjørte jo selv under 24 hour Nurburgring, og er en ekte bilentusiast/racingentusiast....Han ratta LF-A lett han
Så ha tålmodighet folkens, det ordner seg, men om vi i norge får råd til å kjøpe de nye kjøreglade etterfølgerne til Mr2,Celica og Supra, det er en annen sak 

Da får de frigjort pengene til å iverksette planene de har hatt i ett par års tid med diverse arvtakere til bl.a Mr2, Celica og Supra. Det kommer, og som det blir sagt tidligere her i tråden så er Toyota opptatt av å tjene penger, og å tilpasse seg markedet. Det er vel faktisk også grunnen til at grombilene som kommer lar vente på seg. De skal markere seg, og for å få til det må de komme med noe som er freshere enn det andre japanske produsenter har i dag. Derfor bruker de så lang tid som de har gjort, og derfor har LF-A tatt så lang tid. Har selv sett nøye på LF-A under 24 hour på Nurburgring, og fått kikka under panseret



Stemmer også at Honda ikke lenger har noen "spydspiss" og årsaken er nok den samme, de går og venter på Toyota/Lexus skal lansere, for så å forhåpentligvis komme med noe bedre



-99 Lexus GS300 x
-98 Porsche Boxster S Ruf x
-04 RX8 x
-69 Crown RS
-82 The SafranSupra
-83 Metallic Hvit Supra
-96 NSX-Targa,Wings West x
-01 GS430,min første V8 x
-09 Abarth 500 Essesse
-98 Porsche Boxster S Ruf x
-04 RX8 x
-69 Crown RS
-82 The SafranSupra
-83 Metallic Hvit Supra
-96 NSX-Targa,Wings West x
-01 GS430,min første V8 x
-09 Abarth 500 Essesse
