TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #347137  av chris

inzane2012 skrev:til dere som såg den på 3D, brukte dere sånne 2kr papp og plast briller når dere såg den?? og hvordan ble fargene??
har sett ett par 3D filmer med sånne ekle 3D briller som er ubehagelig og ha på og blir susen i håve av...
På ekte kinoer får man utdelt skikkelige briller vet du ;)
 #347279  av inzane2012

chris skrev:
inzane2012 skrev:til dere som såg den på 3D, brukte dere sånne 2kr papp og plast briller når dere såg den?? og hvordan ble fargene??
har sett ett par 3D filmer med sånne ekle 3D briller som er ubehagelig og ha på og blir susen i håve av...
På ekte kinoer får man utdelt skikkelige briller vet du ;)
ja, eneste bakdelen med å flytte hjem til vestlandet er at vi ikke har "skikkelig" kino her ;) har ett ganske bra annlegg og svææææææært lærret, men stolene er skikkelig rævva...
 #348075  av celicapower

såg den i sandnes på kino i 3D og må sei det at det er den beste filmen eg någen gang har sett. lyden/bilde i kinoen var helt kanon :) som sakt effektene som ble brukt var heilt sykt, eg har aldrig levd meg in i en film før eg såg avatar filmen. Det går nestn ikke an å beskrive filmen den må bare opplevas etter min meining.