TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #345286  av <RuPerT>

Mange som har sett den? Hva syns dere?
 #345287  av Xlr8

likte den veldi godt, syns ikke den ble veldi langtrukket til og vare nesten 3timer.

eneste ble litt skuffet av 3d greiene men hadde nok skrudd opp forventningene for mye:P
 #345288  av <RuPerT>

Syns heller ikke den ble langtrukken. Var bra hele veien spør du meg. Hører folk skryte av dette 3D styret. Di hadde ikke 3D her på kinoen så vet ikke om det er bra eller ei. Men kommer vel på Blu-Ray :D
 #345324  av lexusmann

Var utrolig bra, ikke langtrukken i det hele tatt...var ikke 3D i Kopervik hvor jeg så den heller, så vet ikke hvor bra det er...det der er animasjon på et helt nytt nivå, helt vilt!! :shock:
 #345354  av a man in the nude

Når det gjelder å lage film så er det James Cameron som er sjefen. Har den fyren noen gang laget en dårlig film?
Når det gjelder Avatar i 3d, så var dette en opplevelse større en noen annen film jeg kan huske.
Dette var ikke en film. Det var et ( alt for kort etter min mening ) besøk til planeten Pandorra, hvor du ble dratt inn i en verden av skjønnhet som
man vanskelig kan forestille seg. Handlingen var bra, skuespillerne var bra, og effektene var ihvertfall på et nivå
som jeg aldri har opplevd før. Denne anbefales på alle punkter.
 #345356  av predator

a man in the nude skrev:Når det gjelder å lage film så er det James Cameron som er sjefen. Har den fyren noen gang laget en dårlig film?
Når det gjelder Avatar i 3d, så var dette en opplevelse større en noen annen film jeg kan huske.
Dette var ikke en film. Det var et ( alt for kort etter min mening ) besøk til planeten Pandorra, hvor du ble dratt inn i en verden av skjønnhet som
man vanskelig kan forestille seg. Handlingen var bra, skuespillerne var bra, og effektene var ihvertfall på et nivå
som jeg aldri har opplevd før. Denne anbefales på alle punkter.
+1
 #345396  av inzane2012

til dere som såg den på 3D, brukte dere sånne 2kr papp og plast briller når dere såg den?? og hvordan ble fargene??
har sett ett par 3D filmer med sånne ekle 3D briller som er ubehagelig og ha på og blir susen i håve av...
 #345401  av Zepticon

inzane2012 skrev:til dere som såg den på 3D, brukte dere sånne 2kr papp og plast briller når dere såg den?? og hvordan ble fargene??
har sett ett par 3D filmer med sånne ekle 3D briller som er ubehagelig og ha på og blir susen i håve av...
Kinoen her i trondheim er i hvertfall skikkelige saker. Står DolbyDigital3D elns på brillene så da lover det jo godt. Dem er foresten i plast med skikkelige linser.

Bildet er i samme kvalitet som vanlig kino (mtp farger osv), kansje enda klarere siden du ikke kan kjøre vanlig 24fps på 3D.
 #345436  av inzane2012

Zepticon skrev:
inzane2012 skrev:til dere som såg den på 3D, brukte dere sånne 2kr papp og plast briller når dere såg den?? og hvordan ble fargene??
Kinoen her i trondheim er i hvertfall skikkelige saker. Står DolbyDigital3D elns på brillene så da lover det jo godt. Dem er foresten i plast med skikkelige linser.

Bildet er i samme kvalitet som vanlig kino (mtp farger osv), kansje enda klarere siden du ikke kan kjøre vanlig 24fps på 3D.
såpass ja, tviler på den kommer til å bli vist i 3D på kinoen her vertfall, så får vel heller se den i vanlig 2D og kjøpe bluray utgaven som sikkert kommer med 3D til våren en gang ;)
 #346017  av lexusmann

Skal visst komme en oppfølger, har jeg lest et sted...
 #346165  av inzane2012

er vist en 15år gammel film dette her, mr cameron begynte på den i 98, men la den til sides pga teknologien ikke var tilstede til å få den så bra som han ville, og godt var det, for såg den på kino idag og den var dødstøff!! syns ikke den kunne vert ett minutt kortere, satt med en stor klump i halsen på slutten :)
 #346195  av ArildM

Sykt mye klisje, men definitivt en av årets høydere.
Min første 3D opplevelse i storsalen i Prinsen i Trondheim med primagode seter, vel verdt det!
 #346203  av inzane2012

ArildM skrev:Sykt mye klisje, men definitivt en av årets høydere.
Min første 3D opplevelse i storsalen i Prinsen i Trondheim med primagode seter, vel verdt det!
hehe, joda, klisjene blir ikke holdt tilbake nei, men hva gjør vel det når resten av filmen er så god ;)