TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra'n sjekker damer pÃ¥ egenhÃ¥nd

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #346374  av ke25-toyoglide

[quote="celicat23"]17 er lovlig, mens du serverer vodka.quote]
Finn 2 feil her.
(begge er for ung til å drikke, ihvertfall vodka.)
 #346402  av christer

christer skrev:alt over 15 er vel lovlig...
bare sånn at folk ikke begynner å tenke noe rart nå. når jeg sier over 15, så mener jeg 16år og videre...
 #346412  av celicat23

christer skrev:
bare sånn at folk ikke begynner å tenke noe rart nå. når jeg sier over 15, så mener jeg 16år og videre...
. <- Verdens minste ro-båt :lol:
 #346414  av christer

celicat23 skrev:
christer skrev:
HE HE, kanskje det...
men serriøst, fuck søstra di(ikke bokstavelig talt da) and "punish that girl"!!!
 #346454  av inzane2012

celicat23 skrev:
christer skrev:
han trenger vel en ganske stor på-hengs for å komme seg unna den der ja ;)
 #346491  av avaasdf

hehe, ser at det er mye støtte og hente i toyotamiljøet for litt barnerov her! hehe, har sendt noen texter i dag så får vi se hva som skjer :)

15 blir litt ungt for meg :P yngre en bilen jo!
 #346497  av inzane2012

avaasdf skrev:hehe, ser at det er mye støtte og hente i toyotamiljøet for litt barnerov her! hehe, har sendt noen texter i dag så får vi se hva som skjer :)

15 blir litt ungt for meg :P yngre en bilen jo!
hehe, ja, 15 blir kanskje litt ungt ja, får heller vente til di er over 16, så slipper du sinte foreldre som anmelder deg for overgrep og sånt ;)
men dama mi er jo 5år yngre enn meg da, og jeg er 23, så er ikke så mye bedre selv ;)
FireWalk skrev:er det sånn "jo nærmere null, jo trangere hull" mentalitet på gang her? hehe..
hahaha, den der var ny ;)
 #346500  av Mr_Storbrua

Altså... alt yngre enn mor mi blir litt sånn ekkelt..

Alle skal få :)
 #346636  av christer

noe nytt her?
trikset her er jo å klare å ballansere 2 damer på en gang.
kan jo ta den med at du ikke vil søstra di skal vite noe så de må holde det hemmelig... :?:
og da satse på at de to venninnnene ikke snakker sammen om det heller.
får du det til og søstra di får vite det kan jo det bli ett fint lite helvete da...
 #346653  av Daniel HS

Bedre å angre på noe du har gjort, enn å angre på at du aldri tok sjangsen.. :wink: Hehe... Kjør på!

Er det gress på matten, er det lov å spille! :)