TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra'n sjekker damer pÃ¥ egenhÃ¥nd

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #346275  av avaasdf

De siste dagene har jeg brukt supra'en til litt leking på parkeringsplasser ol, og den har derfor stått ute. Når jeg kom hjem i sta så jeg at noen hadde tegna i snøen på bilen og ble ganske pissed, jeg sprada bort for og se om det var noen riper i den allerede så shabby lakken min, men ble straks i litt bedre humør :)

download/file.php?mode=view&id=42840
download/file.php?mode=view&id=42838

download/file.php?mode=view&id=42839

Thats right, er to damer som har skrevet navn og telefonnr på bilen min! hehe :)
Vedlegg
IMG_0088.JPG
IMG_0088.JPG (96.92 kiB) Vist 2223 ganger
IMG_0090.JPG
IMG_0090.JPG (78.1 kiB) Vist 2223 ganger
IMG_0091.JPG
IMG_0091.JPG (51.73 kiB) Vist 2223 ganger
 #346299  av avaasdf

hehe, har ringt litt i kveld ja, viste seg og være to av vennindene til søss. De er 17 og jeg er 23, så må nesten bare holde meg unna :/ faen det suger ass! Hadde vært jevlig gøy hvis de ikke kjennte søss.. hehe :D
 #346304  av Andreazz

avaasdf skrev:hehe, har ringt litt i kveld ja, viste seg og være to av vennindene til søss. De er 17 og jeg er 23, så må nesten bare holde meg unna :/ faen det suger ass! Hadde vært jevlig gøy hvis de ikke kjennte søss.. hehe :D
Trenger søsteren din å vite alt da?
 #346332  av celicat23

17 og 23 er lovlig, og det er vel høl i dem selv om det er venninner av søstera di? Hu må vel ikke være med hu også hvis du skal fylle bollen med krem!?? Inviter dem på film, sett på fast and the furious og pek ut en rekke ganger i løpet av filmen at "sånn bil har jeg" mens du serverer vodka blandet med en god dose essens for og døve smaken av spriten så de er styrt ravende fulle før de aner hva som har skjedd. Og *VOILA* så har du 3 kant på gang, webcam'en på og en lysende mulighet til og tjene opp penger du kan bruke til dekk du skal svi av på gatebil for og få enda flere fjortiss ludder våte pga bilen, som du igjen tar med på film - ad infinitum.

www.teensuprawhores.com er ledig - go go go!
 #346333  av Mr_Storbrua

celicat23 skrev:17 og 23 er lovlig, og det er vel høl i dem selv om det er venninner av søstera di? Hu må vel ikke være med hu også hvis du skal fylle bollen med krem!?? Inviter dem på film, sett på fast and the furious og pek ut en rekke ganger i løpet av filmen at "sånn bil har jeg" mens du serverer vodka blandet med en god dose essens for og døve smaken av spriten så de er styrt ravende fulle før de aner hva som har skjedd. Og *VOILA* så har du 3 kant på gang, webcam'en på og en lysende mulighet til og tjene opp penger du kan bruke til dekk du skal svi av på gatebil for og få enda flere fjortiss ludder våte pga bilen, som du igjen tar med på film - ad infinitum.

http://www.teensuprawhores.com er ledig - go go go!
:lol: Hehe :lol:
 #346337  av Daniel HS

celicat23 skrev:17 og 23 er lovlig, og det er vel høl i dem selv om det er venninner av søstera di? Hu må vel ikke være med hu også hvis du skal fylle bollen med krem!?? Inviter dem på film, sett på fast and the furious og pek ut en rekke ganger i løpet av filmen at "sånn bil har jeg" mens du serverer vodka blandet med en god dose essens for og døve smaken av spriten så de er styrt ravende fulle før de aner hva som har skjedd. Og *VOILA* så har du 3 kant på gang, webcam'en på og en lysende mulighet til og tjene opp penger du kan bruke til dekk du skal svi av på gatebil for og få enda flere fjortiss ludder våte pga bilen, som du igjen tar med på film - ad infinitum.

http://www.teensuprawhores.com er ledig - go go go!
Helt genialt konsept da! Blir litt som Rocco å russen? :P
 #346346  av ad92

17 og 23 er lovlig, og det er vel høl i dem selv om det er venninner av søstera di? Hu må vel ikke være med hu også hvis du skal fylle bollen med krem!?? Inviter dem på film, sett på fast and the furious og pek ut en rekke ganger i løpet av filmen at "sånn bil har jeg" mens du serverer vodka blandet med en god dose essens for og døve smaken av spriten så de er styrt ravende fulle før de aner hva som har skjedd. Og *VOILA* så har du 3 kant på gang, webcam'en på og en lysende mulighet til og tjene opp penger du kan bruke til dekk du skal svi av på gatebil for og få enda flere fjortiss ludder våte pga bilen, som du igjen tar med på film - ad infinitum.

www.teensuprawhores.com er ledig - go go go!
HAHAHAHHAHAHAHAHAHA!!!!

støtter den her til det fulle!