TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fordelerlokk og rotor og litt til.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#49388  av GT4 CS

Har ikke fått tennpluggledningene enda,Så må vente til imorgen med og gi noen sittrapp ang om det hjelper eller ikke. Men innmaten i fordeleren er så godt som borte :D Har øya på stilk etter deg jeg vegar,Men detr nærmeste jeg har kommet er og få telefoner ifra andre som har sett deg fly avsted og trudd det var med :D Jobber en uke på og en uke av så blir lite cruising da jeg har nattarbeid. Sykemeldt nå da så da kan jeg kose litt med bilen. Lakkerte celica i luftegitteret her om dagen. Ble kult det med cromma celica og svart rundt. Hvor og når er dissa streetmeet da?

#49390  av GT4 CS

Jo er slike spacere man skrur fast jeg tenkte på. Tørr ikke kjøre med andre typen. Noen som vet hvor jeg får tak i,pris og vilken dim jeg må ha får og få det bra. Er denso som er orginalt til bila våres. Har champion plugger som er en grad kaldere i nå. Men m bytter de innen 5000km så kan like godt bytte med det samme jeg må løsne ic. Tenkte litt på dissa irridiumplugga jeg da.Er de bra? Pris

#49425  av vegar85

er de noen som har bilde av sånne spacere man skrur fast? tror ikke jeg har sett det før jeg!!!??????

#49449  av vegar85

gt4 cs: kommer du på streetmeet på jessheim den 26 juni da???

#49450  av CelicaTurbo

H&R har spacere som man bolter på som passer disse bilene. De leverer egentlig spacer i flere tykkelser men det er kun de 25mm tykke som boltes fast (total 50mm økning av sporvidde). Ser slik ut:

Bilde

Link til hjemmeside: http://www.hr-spezialfedern.de

Jeg kjøpte dette hos powerzone for en god tid tilbake, tok litt tid før jeg fikk dem i posten men dem så ut som et meget godt stykke arbeid. Mener jeg betalte rundt 1400,- for sakene. Men, pga biltilsynets aggresive jakt på rånebiler fant jeg ut at det var greit å holde seg til modifikasjoner som ikke var så enkelt for dem å finne. Antok at om dem oppdager 25mm spacere kom dem til å se rødt og dermed se ekstra godt på resten av bilen også, så det endte med at jeg byttet bort spacerne uten å ha brukt dem en eneste gang :)

#49452  av larsst185

Jeg har liggende 30 mm H&R spacere fra CS en.

#49458  av vegar85

larsst185 skrev:Jeg har liggende 30 mm H&R spacere fra CS en.

skal du selge de???

#49562  av larsst185

jepp.De skal jeg selge.Send meg en pm så blir vi enige...

#49565  av Speeder

Mens vi er inne på tema;

Er det noen som hvet om norske forhandlere av slike spacere? eventuelt url

#49568  av CelicaTurbo

jeg bestilte fra powerzone.no, grei pris men tok litt tid..

#49641  av Speeder

Oki, leste det. Mente selvfølgelig andre norske... liker ikke omtalen powersone har fått om leveringstid... :)

#49648  av vegar85

powerzone er drit treige.