Fikk endelig fordeler lokket og rotoren ifra mekonomen idag til den nette summ av 200 riksdaler. Men den ligner ikke på den som sitter der orginalt. Feste til coil ledningen sitter et helt anna sted. Er litt i tvil selv om delenr stemmer. Hos toyota koster det samme nesten tusen riksdaler. Er det noen som har noen erfaringer ang dette? Er lei nøkking i bilen, spesielt på kald motor er den umulig og kjøre. Når det gjelder understyring må jeg bare få innrømme at ja det gjør den, Men ved litt enkle triks så kan man utnytte dette, iallefall i en cs. Noen som har byttet stoler til noen bedere? Synes ikke dissa skinnstolene holder meg mye på plass, noe kompiss bekreftet idag under dårlig tid kjøring på svingete vei.
Men tryggt framm komm vi med glødende skiver og grenrøret lige så
Men tryggt framm komm vi med glødende skiver og grenrøret lige så

91 auda 90 quattro 20v
x91 Celica GT4 Carlos Sainz nr 2993 av 5000
x91 Celica GT4 Carlos Sainz nr 2993 av 5000