Murray hadde ingenting med utviklingen av NSX, så hvordan du mener han er inhabil, ja det lurer jeg på? Det som desverre gjennomsyrer ALT for mange debatter om bil er synsing...
Jeg kan ikke sitte og påstå at f.eks en ny M5 er en flopp, eller en bil jeg ikke vil ha kontra en E63AMG, om jeg kun har prøvd Merca.....Bil er da sååå mye mer enn merket på panseret og f.eks hvilke lykter den har. For MIN del så handler det mest om kjørefølelse, noe veldig få biler gir i nok grad i dag. Mx5 er der ett godt eksempel, for som få har skjønt, en sportsbil er ikke mer sportsbil fordi den har 500hk og konkurrenten har 300hk. Sportsbil eller supersportsbil defineres av helheten i kjærra, vektfordelig, understell, respons og kjøreglede
Jeg liker Supra veldig godt selv, men den har kjørefølelse som en båt sammenlignet med en NSX.(overdriver to make my point) Prøv litt biler, ei litt forskjellige biler, så kanskje påstandene om div. ting henger litt på greip ?
Supra er en sportsbil, men NSX er og blir en supersportsbil som bl.a er kåret av verdens biljournalister til en av bilverdens 10 mest betydningsfulle biler.
Men, når det er sagt så liker jeg at mange ikke har prøvd NSX, for da er det vesentlig fler som har hatt det..At det i norge i dag er under 30 NSX,er passer meg perfekt, og det gjør bilen fortsatt eksotisk i norge, noe som desverre ikke er tilfelle med Supra pga . alle RHD bilene som har oversvømt Norge de siste årene.
Dette er min personlige mening, og langt ifra noe fasit, og jeg er glad vi har forskjellig syn på bil, for det hadde vel vært stusselig om vi alle hadde kjørt Golf, Corolla, Passat og Avensis....FYSJ!!!!

-99 Lexus GS300 x
-98 Porsche Boxster S Ruf x
-04 RX8 x
-69 Crown RS
-82 The SafranSupra
-83 Metallic Hvit Supra
-96 NSX-Targa,Wings West x
-01 GS430,min første V8 x
-09 Abarth 500 Essesse