TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TRD2000GT kit

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #363561  av ChrisL

Jepp, de ble fjernet for å gjøre bilen mer smooth, og få linjene til å flyte bedre... på en annen side, så prøvde vi å beholde sidelysene først, men det er utroligt vanskelig å få formene til å flyte sammen med dem.. fiksa det med å monterre blinklys i hovedlyktene og i side speilene.

Men men, det er bare å gjøre et forsøk, lykke til.. :)
 #363563  av inzane2012

ChrisL skrev:Jepp, de ble fjernet for å gjøre bilen mer smooth, og få linjene til å flyte bedre... på en annen side, så prøvde vi å beholde sidelysene først, men det er utroligt vanskelig å få formene til å flyte sammen med dem.. fiksa det med å monterre blinklys i hovedlyktene og i side speilene.

Men men, det er bare å gjøre et forsøk, lykke til.. :)
ja, tenkte meg det var en av årsakene :) hva med å kanskje dele fangeren for å gjøre den litt breiere da?
evt modde skjermene litt??
 #363569  av ChrisL

joda, helt klart, kappe, strekke, lappe og så lage nye skjermer og fanger... tro meg, det er ingen vei utenom...

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
 #363573  av inzane2012

var noen flott bilder du la ut nå ChrisL, så får trådstareren se hva han evt begir seg utpå :)
men tror resultatet kan bli mye bedre om han klarer å beholde di orginale linjene på bredda border front, selv det vil bli en mye mer møysommelig og vanskelig jobb enn det du gjorde med din...
 #363576  av ChrisL

inzane2012 skrev: men tror resultatet kan bli mye bedre om han klarer å beholde di orginale linjene på bredda border front, selv det vil bli en mye mer møysommelig og vanskelig jobb enn det du gjorde med din...
???????? hmmmm, du vet å ordlegge deg godt du kompis....
 #363578  av Haugrud

Han har vel bare ikke prøvd det selv enda, for å finne ut hvor mye jobb sånt egentlig er :P
 #363581  av inzane2012

ChrisL skrev:
inzane2012 skrev: men tror resultatet kan bli mye bedre om han klarer å beholde di orginale linjene på bredda border front, selv det vil bli en mye mer møysommelig og vanskelig jobb enn det du gjorde med din...
???????? hmmmm, du vet å ordlegge deg godt du kompis....
ut ifra bildene av det du har gjort så ser det ikke ut som du har kappet, delt, strekt, og forlenga fangeren, bare "fyllt" den ut for å få den til å gå i ett med skjermene, mens det jeg tenker på er å dele fronten mer for å forlenge den og tilpasse skjermene for å passe fronten, ikke omvendt som det ser ut til at du har gjort
 #363584  av ChrisL

lol, @ inzane

@ MRPETTER, trenger du noen råd angående hva som må til, så ta gjerne kontakt.. jeg ser også at du har Pouya sin bil som profil bilde, han er en god venn av meg, så trenger du noe fra Madpsi, så si ifra, fin bil det :)

Chris

Har editert av "coulnd't give a f*#k" grunner... :)
Sist redigert av ChrisL den 18 jul 2010 00:51, redigert 1 gang totalt.
 #363586  av inzane2012

så jævlig hissige vi skulle bli da?? har nå vel aldri sagt noe negativt om jobben din jeg, tvert imot... og jeg har vel heller aldri tvilt på at dette tar mye tid å gjøre heller har jeg vel?? tror kanskje du trenger å chille litt ned...

men det finnes sikkert flere måter å modde borderfronten, er DET JEG VIL FRAM TIL, og utifra bildene dine ser det ikke ut som du har kutta noe som helst i fronten, bare fyllt den ut med sparkel...

og hva var det som var så morro med at jeg sa jeg kom på en idè da? tror du jeg går rundt å husker på hva hver enkelt person gjør med sine biler?? var ikke akkurat så jeg trodde han hadde kommet til å bli den eneste i hele verden med border widebody front heller... og DU er sikkert ikke den første som har gjort det...
og detta lille "person-angrepet" ditt burde du holdt deg for god for, for som sagt så har jeg ikke sagt noe negativt om hverker deg, bilden ditt, eller jobben du har lagt ned i den, og om du syns jeg er idiot som er dårlig til å ordlegge seg, så kan heller si det på en mer sivilisert måte
 #363588  av ChrisL

inzane2012 skrev:så jævlig hissige vi skulle bli da?? har nå vel aldri sagt noe negativt om jobben din jeg, tvert imot... og jeg har vel heller aldri tvilt på at dette tar mye tid å gjøre heller har jeg vel?? tror kanskje du trenger å chille litt ned...

men det finnes sikkert flere måter å modde borderfronten, er DET JEG VIL FRAM TIL, og utifra bildene dine ser det ikke ut som du har kutta noe som helst i fronten, bare fyllt den ut med sparkel...

og hva var det som var så morro med at jeg sa jeg kom på en idè da? tror du jeg går rundt å husker på hva hver enkelt person gjør med sine biler?? var ikke akkurat så jeg trodde han hadde kommet til å bli den eneste i hele verden med border widebody front heller... og DU er sikkert ikke den første som har gjort det...
og detta lille "person-angrepet" ditt burde du holdt deg for god for, for som sagt så har jeg ikke sagt noe negativt om hverker deg, bilden ditt, eller jobben du har lagt ned i den, og om du syns jeg er idiot som er dårlig til å ordlegge seg, så kan heller si det på en mer sivilisert måte
:roll: :arrow: :mrgreen:
 #363591  av ChrisL

inzane2012 skrev:nettopp
og det sier du? .... jeg bare poengterte et par ting du burde hatt begrep om, og se hvordan du reagerte, jeg står for alt jeg sa, men forstår at du følte det litt personlig og ukomfortabelt..så jeg fjernet hele greien siden det er ingen grunn til at andre trenger å se mine meninger :wink: ..

spar meg fra kommentarene dine i framtiden.

Ha en fin kveld
mvh
Chris
 #363821  av MRPETTER

ChrisL skrev:
@ MRPETTER, trenger du noen råd angående hva som må til, så ta gjerne kontakt.. jeg ser også at du har Pouya sin bil som profil bilde, han er en god venn av meg, så trenger du noe fra Madpsi, så si ifra, fin bil det :)

Chris

HAr ikke vært inne på noen dagen, men tusen takk for det:)
Jeg kjenner Mickey Teoh som hadde bilen før: )
Skal definitivt gi beskjed, så blir nok noen bestillinger derifra:)

Foresten helt sinnsyk mr2 du har, ser ut som det ligger mange 1000 timer bak den: )

Mvh. Petter
 #363822  av MRPETTER

ChrisL skrev:

Chris

HAr ikke vært inne på noen dagen, men tusen takk for det:)
Jeg kjenner Mickey Teoh som hadde bilen før: )
Skal definitivt gi beskjed, så blir nok noen bestillinger derifra:)

Foresten helt sinnsyk mr2 du har, ser ut som det ligger mange 1000 timer bak den: )

Mvh. Petter