FireWalk skrev:Sven skrev:Du har krav på nytt apparat hvis det er DOA (dead on arrival)
D.v.s hvis det er feil på apparatet innen 7 dager.
Det gjelder fra den dagen jeg mottok det? er vel gått mer enn det nå. Men jeg sendte jo mail til support dagen etter jeg mottok det og forklarte situasjonen. Men fikk da beskjed om å levere til infocare for reperasjon. Jeg sendte så mail tilbake og sa at jeg helst ville returnere dette og få et nytt. Fikk da igjen beskjed om å levere det til infocare...
Kan jeg forlange nytt apparat om jeg får det igjen eventuelt med riper f.eks? høres kanskje litt pirkete ut men denne spilleren står sånn til at den designmessig utgjør et veldig markant intrykk på stuen..
Fra dagen du mottok det ja. Har du meldt fra om feilen skal det gå bra. Men det overrasker meg ikke at de prøver å slippe unna. Ta en kjapp telefon til forbrukerrådet i morra å hør hva reglene er. Så ringer du å står på krava, hvis jeg ikke har tatt helt feil (er noen år siden jeg jobbet med sånnt)
Syns ikke du er pirkete jeg, blir det riper så klag. Bytte apparat eller deksel i det minste.