MRPETTER skrev:Tror nok det blir en god del mer lyd, men det er bare tøfthehe, det er bare noe du sier nå, etter å ha kjørt med det sånn i 2-3 mnd så blir di sikkert drit lei av den konstante duren fra dekka og vinden

Fortune Favors The Brave
MRPETTER skrev:Tror nok det blir en god del mer lyd, men det er bare tøfthehe, det er bare noe du sier nå, etter å ha kjørt med det sånn i 2-3 mnd så blir di sikkert drit lei av den konstante duren fra dekka og vinden
inzane2012 skrev:Må huske at dette ikke blir noen hverdagsbil nå daMRPETTER skrev:Tror nok det blir en god del mer lyd, men det er bare tøfthehe, det er bare noe du sier nå, etter å ha kjørt med det sånn i 2-3 mnd så blir di sikkert drit lei av den konstante duren fra dekka og vinden
john_e skrev:Ser ut til at det blir en skikkelig bil![]()
Hva med å dra en stor luftkanal fra framfangeren, gjennom radiatoren og opp av panseret?![]()
Da går airflowen fortsatt inn i radiatoren, men ut oppå bilen, så det blir vacuum under. (Så det på en time attack mr2)
Følger medHåper du tar masse bilder underveis
john_e skrev:Ser ut til at det blir en skikkelig bilBygg "flat underbody panels" på den![]()
Hva med å dra en stor luftkanal fra framfangeren, gjennom radiatoren og opp av panseret?![]()
Da går airflowen fortsatt inn i radiatoren, men ut oppå bilen, så det blir vacuum under. (Så det på en time attack mr2)
Toms_3S-GTE skrev: Bygg "flat underbody panels" på denDa gjelder det å ha riktig stuk på bilen, hvis ikke blir det takeoffDa blir den sugd mot bakken når du får litt fart på den
Tenkt å gjøre det selv når jeg har daglig tilgang til bilen min
MRPETTER skrev:er det som er meningen mer border sitt venta panserjohn_e skrev:Ser ut til at det blir en skikkelig bil![]()
Bra forslag: )
Har sett samme oppsett jeg også: ) bra at noen følger med, blir mye mer moro og bygge bil da: )
Toms_3S-GTE skrev:du tenker på undersiden av bilen nå sant? mr2'n har jo i for seg "flat underbody panels" orginalt da, er vel 4 plater til sammen fra fronten og bak til motoren, men helt flatt bør det vel ikke vere, best er å få lagd til en skikkelig diffuser fremme og venturi kanaler bak...
Bygg "flat underbody panels" på denDa blir den sugd mot bakken når du får litt fart på den
Tenkt å gjøre det selv når jeg har daglig tilgang til bilen min
du tenker på undersiden av bilen nå sant? mr2'n har jo i for seg "flat underbody panels" orginalt da, er vel 4 plater til sammen fra fronten og bak til motoren, men helt flatt bør det vel ikke vere, best er å få lagd til en skikkelig diffuser fremme og venturi kanaler bak...Tenker på noe lignende dette:
inzane2012 skrev:hadde vert rått med noe sånt noe ja, i børsta alu eller noe såntBørsta alu hadde også vært dyrt !karbon blir nok for dyrt og glassfiber er vel ikke holdbart nok..
ad92 skrev:Er vell en smule upraktisk og unødvendig på en bil som skal brukes mer en på banetreff og søndagsturer. Pluss, man børr ha peiling på hva man gjør på når man lager til, tror ikke aerodynamikk er bare bareUpraktisk er det nå med styling også, men er det noe hinder?
john_e skrev:ad92 skrev:Er vell en smule upraktisk og unødvendig på en bil som skal brukes mer en på banetreff og søndagsturer. Pluss, man børr ha peiling på hva man gjør på når man lager til, tror ikke aerodynamikk er bare bareUpraktisk er det nå med styling også, men er det noe hinder?Skal du ha deg praktisk bil kjøper du en stasjonsvogn... Mr2 skal være underholdende
For å si noe om hvor viktig aero faktisk er, så begynner det å vibrere i forstillinga når man passerer 100 uten å ha på plastdekslene rundt framhjulene. Så du får tro hva du vil, men det er faktisk en big deal