TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• lovlig streamer?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#51053  av Zerpent

vegar85 skrev:hvor mye kostet den a??? klarte du å få lik rød farge som bilen???
Er vel litt vanskelig å bruke fargekoder på streamere tror jeg. Er nok forhåndsdefinerte farger.

Syns den ble bra den der s.lie. Liker ikke visst de blir for stor.

#51055  av memo

er ikke fargekoder på slike merker nei, desverer. finnes bare i "basic" farger.. i tillegg så har jeg noe spesialgreier, som f.eks chrome o.l..

Var jeg som laget den til s.lie, så om noen andre her ønsker noe lignende, ta kontakt

#51063  av FalcoN

Ble pent d :D
Likte d med "Limited Edition" 8)

#51072  av s.lie

FalcoN skrev:Ble pent d :D
Likte d med "Limited Edition" 8)
joda veldig fornøyd jeg... bedre å skrive limited edition en noe annet teit :D
forøvrig så må jeg anbefale å handle hos memo. ypperlig service og kjapp leveringstid.
Sist redigert av s.lie den 29 jun 2004 20:16, redigert 1 gang totalt.

#51082  av memo

memo.. ikke nemo ;)

#51088  av chris

memo skrev:memo.. ikke nemo ;)
nemo passer da litt bedre. blubb blubb :D

#51103  av s.lie

hehe sånn går det når en er litt stressa :) har redigert det :)

#51104  av memo

nemo passer da litt bedre. blubb blubb
din bubb :roll:

nei men tilbake til streamere.. det eneste som er lovlig, er faktisk noen cm nederst på førersiden på ruta.. denne plassen er visst reservert til noe annet (husker ikke hva).. og da kan man bruke dette merket istedetfor..

#51796  av PoWer Boost

s.lie skrev:lovlig er den ikke, men ville ikke ha den så høy. kan forhåpentligvis argumentere med at den ikke går lengre ned enn "solskjermene"
prøvd det..... funker dårlig! ble stoppa jeg... tok den av og dro på biltilsynet. fyren kikka på den og sa at nå var hele bilen ødelagt... er ikke så farlig sier jeg.... kosta bare 20kr... skal nok sette på en ny :D