gissgass skrev:men sillicon pupper ruler jo daDu blir aldri voksen du...![]()

Har du fortalt dette til dama di da???

gissgass skrev:men sillicon pupper ruler jo daDu blir aldri voksen du...![]()
Erlend skrev:Personlig så er jeg imot bruk av gedigne dumpventiler hvis de ikke trengs - 3SGTE har en veldig flott resirkulerende ventil, som gjør at du ikke mister trykket på samme måte som med en dumpventil. Akkurat når man bør bytte er jeg ikke helt sikker på, men en ting er sikkert - det er ikke akkurat første modifikasjonen man burde gjøre på en sånn motorakkurat her er det visst forskjell på rev1/2 og rev3+ turbo.
CelicaTurbo skrev:prisen på kompressor er stort sett ganske høy ja, og du må nok bygge en del deler selv som braketter osv.. det enkleste og billigste er nok alltid å finne en bakpart av en MR2 Turbo og flytte over deleneja det er vel det beste å bare bytte til en orginal mr2 turbo,men i dette tilfellet ville det blitt en fire seter turbo (supra)Eller, faktisk er det billigst å selge bilen din og deretter kjøpe en MR2 Turbo istedet, da får du den flotte bonusen at hestene står i vognkortet også