TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Svart Supra MKIV i Trondheim

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #397384  av villsau

ArildM skrev:Her på forumet holder vi en hyggelig tone takk.
Vi skriver forøvrig heller ikke på dialekt.

Dere er advart.
ok.. skal ta det til eteretning. men viss det blir mere stygg snakk om han i den røde supran såm bruker og stå på bunnpris så vær advart.. jeg kommer til å finne ut vem dere er og tar en meget fin prat med dere om mobbing... ha det i bak hode framåver.. han står dær får og være sosija. istede får å sitte inne å glan i veggen. heller pass på ka dere jør enn det andre jør.. PS mobbing er får tapere. blir jeg kastet ut av dete forume får at jeg ikke tåler at enkelte mobber andre så får all del kast meg ut.. å admin.. det er deres jobb å passe på at det ikker er mobbing og sånt hær inne... så bynn og jøre jobben deres..

viss dere sjer en st18 som står sidnav den røde supran så er det meg..
 #397395  av ArildM

Beklager på det sterkeste "villsau" om du tok dette som en advarsel direkte til deg. Dette er en generell holdning vi har her på forumet og det er viktig for oss at ALLE her på forumet føler seg velkomne og verdsatt. Advarselen gikk ikke til deg men andre brukere her på forumet.

Hold det ryddig, hold det vennlig. Usakligheter får dere heller ta med hverandre face to face, ikke vær så kjip at dere kommer med slikt på TS-ogn i trua om at dere kan si hva som helst her.
 #397406  av FS-Styling.no

Tar oss en tjall i ny å ne vi å sjø, men d e gjeitt æ mele mei ut. va ike vont ment