TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Svart Supra MKIV i Trondheim

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #396356  av McLarren

Spotta en svart Supra MKIV på Leangen, kjørte som en villmann i rundkjøringa ved Vianor. Hørte turbosuset langt unna, rakk ikke å skaffe mere info enn at den var svart, hadde gull-aktige dekaler nederst på dørene og en Bomex-lignende spoiler. Noen her inne? :D
 #396367  av Stiansen

Er en kompis av meg det, Inge heter han. Han er ikke på forumet.
Hender seg han blir litt ivrig i rundkjøringene :D kan poste et bilde av den senere idag.
 #396368  av McLarren

Ok, den hørtes godt iallefall, kunne spart seg for den vingen etter min mening :lol:
 #396377  av sindrejl

Stiansen skrev:Er en kompis av meg det, Inge heter han. Han er ikke på forumet.
Hender seg han blir litt ivrig i rundkjøringene :D kan poste et bilde av den senere idag.
Villmann i rundkjøringene, men eller står han og flørter med fjortissene utenfor Bunnpris ;) ;)
 #396402  av Stiansen

sindrejl skrev:
Villmann i rundkjøringene, men eller står han og flørter med fjortissene utenfor Bunnpris ;) ;)
Haha, den bilen har stått nedpå der i max 5 min i sommer..
 #396535  av McLarren

sindrejl skrev:
Om det er Bilby'n du tenker på, Bunnpris'en der, så er det sjeldent det står noen annen Supra enn en rød non-turbo der :lol:
 #396539  av sindrejl

McLarren skrev:
sindrejl skrev:
Om det er Bilby'n du tenker på, Bunnpris'en der, så er det sjeldent det står noen annen Supra enn en rød non-turbo der :lol:
Vet ikke hvordan det er iår, men den stod der hver gang jeg spøla forbi ifjor ;) Ikke at jeg var noe bedre selv da :P 2010 var jo det store råneåret, ikke sant Stian? ;)

Men den røde der.. uff.. han er ille
 #396540  av McLarren

Ã…? :?
 #396541  av sindrejl

McLarren skrev:Ã…? :?
ille som i, står der hele tiden :P
 #396542  av McLarren

sindrejl skrev:
McLarren skrev:Ã…? :?
ille som i, står der hele tiden :P
Aha, er der en del jeg og, men har roa ned på det i det siste. Er som regel gørr-kjedelig der. :lol:
 #397324  av FS-Styling.no

Han i den røde N/A`n må ha spons fra Cannabis eller noe...?
 #397353  av villsau

FS-Styling.no skrev:Han i den røde N/A`n må ha spons fra Cannabis eller noe...?
d e bare å håpp opp å drit i å måbb komisn min.. så læng du itj sjenne han så kan du heller bare drit i å åpne sjæftn din om han.. han e en jævli real pærsjon.. bli sjent me han før du sir nåkka om han.. simpel å greit..
 #397365  av ArildM

Her på forumet holder vi en hyggelig tone takk.
Vi skriver forøvrig heller ikke på dialekt.

Dere er advart.