En 2ZZ går rett inn. Trenger bare et custom motorfeste for å skru den på plass. Og litt annet stæsj for å ordne resten.
Så vidt jeg kan huske å ha lest, så krever V6-konverteri ngen at man modifiserer motorrommet. Tror Woodsport lager en slags hjelperamme han sveiser på plass for å feste V6ern. Dette reduserer vel muligheten for godkjenning her på berget med dagens regelverk.
Siden f.eks SS performance får godkjent alle rare ombygninger de gjør, så bør det også gå an å få til med MR2 og 2ZZ, kanskje også V6. Spm er heller: Hvor mye arbeid, tid og penger er du villig til å legge ned i å frakte bilen din utelands for å få testet/utstedt TUV-dokumentasjon, samt føre dialog med Statens Vegvesen?
Bugster
Edit:
Sjekket Woodsports egne sider:
http://www.woodsport.org/joomla/index.p ... onversions
Står jo her også: This comes with a low mileage Mk2 NA gearbox, modified gear linkage, custom supported shaft bracket
plus extensively modified engine bay to accept the new engine.
Dette gjør helt sikkert ikke godkjenning enklere.