kan ikke forklares, får håpe det går bra når du opplever det 

93' Mr2 Medium Stor Turbo
DanielJ skrev:Syns ikke det en noe problem i det hele tatt! Kjør pent i begynnelsen lær deg bilen å kjenne, så kan du begynne å leke deg litt merefantastisk bil!MR2 er fantastiske biler, og en fryd å kjøre på sommer og vinter (utenom på humpete veier...). Jeg syns selv bilen er veldig lett på kontrolere på vinter og det kan ha noe med at jeg har blitt vant med bilen
Utrolig rå og pen AW11 du har skaffet deg! Hadde jeg hatt AW11 ville den sett ganske lik ut vil jeg tro
DanielJ skrev:Syns ikke det en noe problem i det hele tatt! Kjør pent i begynnelsen lær deg bilen å kjenne, så kan du begynne å leke deg litt mereTusen takk!MR2 er fantastiske biler, og en fryd å kjøre på sommer og vinter (utenom på humpete veier...). Jeg syns selv bilen er veldig lett på kontrolere på vinter og det kan ha noe med at jeg har blitt vant med bilen
Utrolig rå og pen AW11 du har skaffet deg! Hadde jeg hatt AW11 ville den sett ganske lik ut vil jeg tro
3rlend skrev:Har ikke tenkt til å bli forbikjørt av en blodsenka BMW...DanielJ skrev:Syns ikke det en noe problem i det hele tatt! Kjør pent i begynnelsen lær deg bilen å kjenne, så kan du begynne å leke deg litt mereMR2 er fantastiske biler, og en fryd å kjøre på sommer og vinter (utenom på humpete veier...). Jeg syns selv bilen er veldig lett på kontrolere på vinter og det kan ha noe med at jeg har blitt vant med bilen
prøv å kjøre i 80, så blir du forbikjørt av en kompis sin blodsenka bmw e46 318 uten at du merker det![]()
det gjør noe med innsatsen. og 170km/t i regn på en sving med en stygg hump i er ikke så veldig gøy
kan ikke klage på at mr2 sitter dårlig. tvert imot! men slipper det så slipper det bare plutselig
ArildM skrev:Det er braMin sleppes ikke ut på en stund, skifter fremdeles hjullager. I tillegg kom det sånn hvit møkk utenfor i dag
Føler meg litt teit jeg også som preker slik, skal vel ikke glemme at man har vært ung og kjørt som en tulling selv![]()
Steike fin vårfeeling ute nåPerfekt for litt AW11 kjøring