Da var det vel tid for å lage en tråd om min første MR2
Har i lang tid ønsket meg en mark 1 MR2, men har lenge vært vanskelig å finne en som virket god i lakk, karosseri og motor. Lykken står den kjekken bi, sies det dermed sent i november da jeg fant en i bergen, det ble sendt mail og vi fikk avtalt tid og sted.
Litt om turen fra Oslo til Bergen: http://sportsvogn.no/sitepageview.aspx?sitepageid=1009
Er foreløpig bra 17 år, blir 18 til sommeren. Vil jo fremdeles møte opp på utemøter og slikt da, hehe. For øyeblikket står den i en garasje på bukker, da det er skifting av hjullagre på gang! Samtidig skal spindlene sandblåses og lakkeres, for å få den fine 'finishen'.
Litt om bilen:
Ã…rsmodell: 1985.
Type: 4age
Km.stand bil: 250676.
Km.stand motor: 150000.
Orginalt interiør.
Farge: Rød.
Soltak
Planene fremover:
- Ny girkule
- Nye pedaler
- MR2 matter
- Sette på igjen MR2 emblemet på panseret...?
- Finne en annen måte å lakkere vingen på. (Vil ikke la seg lakkere da det hele tiden dukker opp bobler senere
)
Noen bilder fra annonsen: Flere bilder kommer, når sommeren kommer.

Har i lang tid ønsket meg en mark 1 MR2, men har lenge vært vanskelig å finne en som virket god i lakk, karosseri og motor. Lykken står den kjekken bi, sies det dermed sent i november da jeg fant en i bergen, det ble sendt mail og vi fikk avtalt tid og sted.

Litt om turen fra Oslo til Bergen: http://sportsvogn.no/sitepageview.aspx?sitepageid=1009
Er foreløpig bra 17 år, blir 18 til sommeren. Vil jo fremdeles møte opp på utemøter og slikt da, hehe. For øyeblikket står den i en garasje på bukker, da det er skifting av hjullagre på gang! Samtidig skal spindlene sandblåses og lakkeres, for å få den fine 'finishen'.

Litt om bilen:
Ã…rsmodell: 1985.
Type: 4age
Km.stand bil: 250676.
Km.stand motor: 150000.
Orginalt interiør.
Farge: Rød.
Soltak
Planene fremover:
- Ny girkule
- Nye pedaler
- MR2 matter
- Sette på igjen MR2 emblemet på panseret...?
- Finne en annen måte å lakkere vingen på. (Vil ikke la seg lakkere da det hele tiden dukker opp bobler senere

Noen bilder fra annonsen: Flere bilder kommer, når sommeren kommer.

Sist redigert av Steffen209 den 07 mar 2012 15:51, redigert 4 ganger totalt.
Steffen
- `85 MR2.
- `85 MR2.