Det var en av de verste dagene i historien Osv
Ja lakkert ute, regnet dagen før så det var vått i gresset slik at støvet skulle feste seg der, litt vind i luften.
perfekt for litt utelakkering.
Lakken ble bra men bare på deler av bilen, pga for lite lakk, spurte han jeg kjøpte lakken av om det var nokk, og han sa det var det.
men vi trengte 2L til og det kjapt. så da kjørte jeg til bodø som er nermeste utsalgsted for slikt og det tar 1,5T hver vei.
Da vi endelig hadde fått tak i lakken og fortsatte å lakkere, ble meget bra om jeg får si det slik. Men utover kvelden begynte det å skye over og brygge til regn=P slik at vi bestemte oss for å sette et partyteltet fra altanen og sette over bilen + dekke panser og bakenden med en presenning jeg hadde liggende.
Fikk laget denne fine hula og da begynte det og regne så vi gikk inn for å slappe av.
var ute og skulle sjekke til "Hula" et par timer senere da var vinden blitt sterkere og tippet/Vridd Partyteltet over bilen og lå å "Gnukket" På den ferske lakken, + at presenningen var blåst vekk, dermed vart lakken slik den er i dag
10,000 i lakk rett i DASS.
Men den er heldekkende og beskytter mot rusten heldigvis, ble brukt grunning fra Wurth med rustbeskyttelse.
Men i Iritasjon over egen idioti + Knust Stolthet ble bilen KJØRT i Sommerfjøse der den står i dag.
1986. MR2 4A-GE 20v Blacktop (Søndagsbil)
http://ts-ogn.no/index.php?option=com_j ... 61&t=39525
1990. MR2 GTI (banebil)
1990. Celica GT4 (oppussingsprosjekt)
1999. Lexus IS200 (bruksbil)