TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota Crown 1970 Ms55 2,3 R6 deluxe

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #409014  av Rafinus

Hei.

Vurderer og selge min Crown ms55, siden dette ikke er min type bil.

Kjøpte bilen i fjor vår og har brukt MANGE tiimer på å fjerne rust å få karosseriet i orden.
Bilen er lakkert i Samme farge som Blå 98 Supra og kler bilen, men siden det begynte å regne den dagen bilen ble lakkert er ikke lakken pen.

Er en 2M motor (2,3L rekkesekser) og 5-trinns gearkasse fra cressida. motor og gear er litt slitent men bilen er fullt kjørbar. Kjørte 20Mil med bilen i fjord etter at jeg fikk den Eu-godkjent.

Bilde

Bilde

Bilde

Bare spør hvis det er noe dere lurer på =)

Kan byttes i supra, alle modeller og alle tilstander vurderes.
Eller gi bud=)
 #409016  av Offern

Prisantydning?
 #409019  av Rafinus

Er ikke flink med å prissette ting :?

Bilen skiftet eier for 20,000 for 5 år siden, da var bilen i dårligere stand enn den er nå.

jeg ga 8000 for den, da sto den opprustet, startet ikke og fastrustede bremser/hjul nedstøvet i en garasje,

er nye dekk på den til 5000 Kr. og lakk til 10,000 (men dette ser jeg bort ifra siden det kom vann på bilen etter at den var nylakkert)
Ny olje på gear kardang og motor, nye tennplugger og platina. :D

Kan gå ned hvis det er snakk om en gammel supra. eller GT4
 #409025  av Rafinus

Glemte å skrive at bilen ikke er registrert på motorhistorisk grunnlag. så man kan gjøre nesten hva man vill.
Denne er registrerbar med 2JZ-GTTE men da anbefales det bremser og understell fra Mustang Mach 2.
 #409055  av ArildM

Kul og sjelden bil :)
Sikkert litt tørst å bruke som arbeidsbil?
Vært kurrant å få nedi en 2JZ motor i en sånn en 8)
 #409057  av Rafinus

Har desverre ikke fått målt drivstofforbruket :P
Men har hørt at de ligger på alt fra 0,6-1,5 Liter på mila :D

Takk for at dere liker den. hvis jeg ikke for solgt den i sommer, blir det nok enten 2jz eller 1uz.
M, Automat.
 #409071  av Zepticon

Faen... det KLØR i fingrene når jeg ser den der... men har 2,5 andre prosjekter allerede :S
 #409165  av Rafinus

Er skilter på bilen.

Motor og Gear er slitt, lagerlyd fra gearkassen. Starter og er godt kjørbar, men motor og gearbytte anbefales, utenom det er bilen klar for veien. har ikke hatt start på den siden i høst så er ikke sikker på omn den starter nå uten en liten sjekk under panseret, hovedprioriteten har vert å få bort rusten.
 #409205  av McLarren

Klør noe ekstremt i fingra etter å kjøpe den, men har dessverre ikke kapital til det... :(
 #410031  av Torra

MRPETTER skrev:Siden du har fått vann i lakken, vil det si at den er lakkert ute/hjemme?
Lakkboks med åpent tak? :wink:

Fet øse, rart om du ikke får solgt den iløpet av sommeren :)
 #410050  av Torra

Ironi på nettet er vanskelig å få frem, men her trodde jeg det var ganske åpenbart..
Selger skriver at det er vann i lakken fordi det regnet den dagen, da ser jeg på spørsmålet ditt som veldig retorisk :p