TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Idioter og Hærverk...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#50985  av Zerpent

Jeg kjenner at det koker inni meg når jeg leser dette. Man kommer på de mest sadistiske og grusomme ting å gjøre mot sånne personer.

Politiet er ikke så ivrige på sånne ting men det er uansett verdt et forsøk.

Får håpe det ikke blir alt for dyrt å fikse. Lykke til!

#50992  av Phantom3D

Koker her også.. lykke til det er alt jeg kan si!

#51057  av chris

Faen så forbanna jeg blir når jeg hører om sånt. Jævla feige pysete drittunger. Politiet kan nok ikke gjøre noe som helst, jeg har personlig ikke tiltro til de i det hele tatt lenger. Men det skader jo ikke å prøve. Men øye for øye, sier nå jeg. Bare finn ut hvem det er, og bank dritten utav de, eneste som duger. Og gjenta det helt til han/de betaler.

#51075  av Kjelliken

:evil: Ja politiet har nok alt for mange regler å rette seg til dessvere. Min far var politi intil for at par år siden og jeg kan love deg en ting det er ingen som er mer forbanna enn han når han ser slike ting blir gjort.
Og han kunne ønske de fikk lov og gjøre mer. Men tar politiet litt for hardt i en arm så begynner folk og grine på politivold. Men volden de selv foråsaker sier de ingen ting om.. Synd på seg selv vet du..

Ellers håper jeg at politiet får tak i de gutta der og at de blir pålagt til å gjøre opp for seg og betale det det koster for oppretting og hel lakkering for det er det eneste som duger.. :wink:

#51078  av FireWalk

Har hørt med 3 kompiser av meg som er dørvakter... han ene har svart belte i 2 forskjellige kampsporter, kom på 2. plass i Norgesmesterskapet i kickboksing osv.. så tenkte jeg å få med meg en god del andre SVÆÆRE folk... bare for å skremme han MAX... så banker vi han, og sier vi kommer til å komme og banke han en gang i uka intil han betaler..
Om jeg tar med såpass mange, og såpass svære folk, så tviler jeg på han tør å sende noen folk etter meg igjen.. Da kommer han nok til å betale til slutt, og han kommer garrantert til å tenke seg om 2 ganger neste gang han står i fare for å utføre hærverk på en bil... Eller eieren av bilen for den saks skyld...

Jeg var og hørte med onkelen min, han jobber i politiet, og han sa rett ut at de ikke har ressusser til å ta seg av slike saker, og om de så satte igang noen etterforskning, så ville jeg ikke vinne uansett, pga at de eneste vitnene var de som var med igjengen hans.. og de kom garrantert ikke til å tyste.. og det blir bare ord mot ord... han ANNBEFALTE meg nermest å ordne opp personlig... heh.. for et land vi lever i..

Jeg er jo som mange andre her også sier, generelt imot vold.. men det er tider der det er nødvendig og logisk å bruke vold for å ordne opp i ting som har sklidd ut av kontroll og som ikke lar seg løse på andre måter.

Det vi har med å gjøre her er en gjeng narko vrak som liker å spise seg så sinnsyke på dop, at de kan stå i timesvis og slå inn i en murvegg intil halve armen er omgjort til en blodpøl, uten at de i det hele tatt oppfatter det... de bare slår og slår og kjenner ikke selv smerte... For disse folkene er det bare en ting som gjelder: Gå ut på byen og finn noen de kan banke opp.. og kanskje ripe opp noen biler i samme slengen.. før eller siden ender de opp med å ta livet av et uskyldig offer... Bare fordi de fikk holde på slik de ville uten at noen ga dem en velfortjent lærepenge..
Slike folk FORTJENER faktisk juling... når politiet ikke gjør noe med dem så må noen andre gjøre det. Nå har de tatt feil mann.. de skal få oppleve at de handlingene de utfører får konsekvenser...

#51097  av angrykid

Håper du får med deg folka og gir han som utførte handlingen en reaaaal lærepenge. først en liten advarsel, der du kun tar ene fingeren hans med en avbiter eller slegge eller noe lignende småtterier, og så peker du på fingeren hans, og videreformidler meldingen om at den knekte fingeren snart kommer til å bli knærne hans med mindre 15 000 ligger på kontoen din i løpet av 7 virkedager. De 15 000 skal dekke skader på bilen utført, samt legebesøk for knekt nese og sprukket leppe. (knekt nese må du jo bare si at du har fått etter slagene hans, for da har han i det minste noe å skryte av til gjenget sitt når han går der å er blakk)

Det mener nå jeg. :)

#51107  av FireWalk

Det stemmer, jeg vet hvem det er nå. Iallefall han som slo. Har fått tak i adressen der han bor også. Det var ikke spesielt vanskelig, jeg satte et par folk på saken.. og det viser seg at han går rundt og skryter hemningsløst over å først ha "banket opp eieren" og så "smadret" siden på en rød sportsbil.. Fordi vedkommende anngivelig skal ha slengt med leppa... tingen er at jeg ikke sa et ord til fyren. Plutselig kom han og slo til meg.. bare fori jeg stod og snakket med de folka han anngrep først... når de forsvant, så lot han det gå utover meg istedet..
Han er vist blitt litt av en helt i det gjengmiljøet der nå etter hva jeg har forstått... Jeg fikk en sprukket leppe, og et meget opphovnet kne som gjorde at jeg måtte være hjemme fra jobb på søndagen.. (Fikk tak i armene hans, og holdt han fast, men da sparka han meg flere ganger i kneet.. ) tapte ca 2600 kr i arbeids inntekt pga han fyren også... (100% overtid på søndager).

Fyren kan jo få gå å nyte berømmelsen (om man kan kalle det det) så lenge det varer.. for jeg kommer til å ta med meg noen folk bort og ta igjen med samme mynt.. skal skremme han skikkelig, såpass kraftig at han hoster opp de pengene det vil koste meg å dekke skadene iallefall.. skal avgårde å få et prisoverslag på skadene nå i slutten av uka.. har ikke fått gjort det enda pga jeg jobber om natta (fra 23:30 til 07:30) denne uka, så da er jeg som regel døtrøtt når jeg kommer hjem..

Det er viktig å statuere et eksempel.. om jeg lar dette bare blåse forbi så ser han at han kan gjøre det han vil uten at det får konsekvenser. Kanskje han kommer og ødelegger noe mer på bilen en annen gang.. og ser seg ut meg som en person han kan terrorisere uten at det får følger. Vel, det har jeg iallefall ingen planer om å tilate. Han skal få ligge på sykehuset og tenke over hva han har gjort mot meg og bilen min.. Det kan jo hende jeg gjør han en stor tjeneste, enden på visen blir vel at han hva dopet anngår, kommer til å bli avruset så lenge som han kommer til å være innlagt......

#51113  av Kjelliken

:shock: Går ikke ann og få ham til å tilstå forran politit da da må jo de ta saken vel??? bedre enn å bli dømt for å banke opp en som doper seg.. det er for dumt å få slikt på rullebaldet liksom.. Men jeg kjønner jo absolutt situasjonen og hadde sikkert gjort det samme selv..

#51123  av hmsilset

[quote="Kjelliken"]:shock: Går ikke ann og få ham til å tilstå forran politit da da må jo de ta saken vel???

Politiet tar ikke saken uansett!Det blir kun på papiret.
For 30 år siden hadde ting ordna seg,men i dag er det dårligere
med penger hos politiet og volden råere.derfor synes jeg du skulle
ta med deg kammeratene dine.
Skulle gjerne vært med selv også,men
jeg bor langt i fra.Kan ikke kampsport heller
selv om jeg har vært dørvakt.

Gi han skikkelig juling,for det trenger enkelte.

#51128  av Kjelliken

:? er jo forsåvidt enig ikke det bare prøver og finne bedre løsninger enn å bli annmeldt selv for noe som burde være en privant oppgjørs sak.. :wink:
Som sagt kan få låne øks av meg... :twisted:

#51130  av chris

FireWalk skrev:Det stemmer, jeg vet hvem det er nå. Iallefall han som slo. Har fått tak i adressen der han bor også. Det var ikke spesielt vanskelig, jeg satte et par folk på saken.. og det viser seg at han går rundt og skryter hemningsløst over å først ha "banket opp eieren" og så "smadret" siden på en rød sportsbil.. Fordi vedkommende anngivelig skal ha slengt med leppa... tingen er at jeg ikke sa et ord til fyren. Plutselig kom han og slo til meg.. bare fori jeg stod og snakket med de folka han anngrep først... når de forsvant, så lot han det gå utover meg istedet..
Han er vist blitt litt av en helt i det gjengmiljøet der nå etter hva jeg har forstått... Jeg fikk en sprukket leppe, og et meget opphovnet kne som gjorde at jeg måtte være hjemme fra jobb på søndagen.. (Fikk tak i armene hans, og holdt han fast, men da sparka han meg flere ganger i kneet.. ) tapte ca 2600 kr i arbeids inntekt pga han fyren også... (100% overtid på søndager).

Fyren kan jo få gå å nyte berømmelsen (om man kan kalle det det) så lenge det varer.. for jeg kommer til å ta med meg noen folk bort og ta igjen med samme mynt.. skal skremme han skikkelig, såpass kraftig at han hoster opp de pengene det vil koste meg å dekke skadene iallefall.. skal avgårde å få et prisoverslag på skadene nå i slutten av uka.. har ikke fått gjort det enda pga jeg jobber om natta (fra 23:30 til 07:30) denne uka, så da er jeg som regel døtrøtt når jeg kommer hjem..

Det er viktig å statuere et eksempel.. om jeg lar dette bare blåse forbi så ser han at han kan gjøre det han vil uten at det får konsekvenser. Kanskje han kommer og ødelegger noe mer på bilen en annen gang.. og ser seg ut meg som en person han kan terrorisere uten at det får følger. Vel, det har jeg iallefall ingen planer om å tilate. Han skal få ligge på sykehuset og tenke over hva han har gjort mot meg og bilen min.. Det kan jo hende jeg gjør han en stor tjeneste, enden på visen blir vel at han hva dopet anngår, kommer til å bli avruset så lenge som han kommer til å være innlagt......
kjør på, sier jeg bare. ikke la dette blåse forbi, som du sier, da tror de at det er helt greit å oppføre seg sånn.

#51145  av sindrejl

tror jeg hadde kjørt over fyren eller noe jeg.. hadde blitt SYYYKT forbanna .. BRA du fant ut hvem det er og gleder meg til å høre om du får pengene ;)

#51154  av [BHS]paladin

Hvis du ikke får pengene kan du selge regningen til meg =).Skal høre med noen venner de er veldig flinke til å få folk til å betale.

#51156  av FireWalk

Takker for all støtte :) skal ordne opp i dette i helgen.. Jeg har jo ikke noe sosialt liv den uka jeg jobber natt skift, så jeg får ikke tid til å gjøre noe med dette før tideligst lørdag.. Men i mellomtiden kan jeg jo sitte på jobb å gruble å planlegge hvordan vi skal ta han... om vi skal sitte i biler og spane uttafor til han kommer ut, eller om vi bare skal ringe på døra og ta tak rundt halsen på han.. hehe.. er jo mange måter det kan gjøres på.. men det bør være noe som gjør at han blir såpass redd at han ikke næler med å betale iallefall..