Har 19" på min celica 2001 mod + at den er senket 60mm med justerbart senkesett. Så når vintern kommer er det bare å skru den opp til vanlig høyde
Eneste problemet mitt er at jeg må ha min 18" hjul på vintern pga stoore bremser 

Oas skrev:hva er nicked ditt der , hvor skal du bestille styling fra så på kit på http://www.tuning.no men de over priser så j%/& og så kaller de liksom rage bodykite for taifun og han jeg sende mail med der sa det var det leverandøren dems kalte det så tror det er replica og det verste er at det koster liksom 4-5 ganger mere en den gjør fra forskjellige nett steder i utlande men så må det jo sende også da men tenker man får det for mindere uansett og da får man jo bedre kavalitet , men det med 19 tomemre hehehe da må du jo senke bilen ganske mye for at det ikek sakl se f¤%6 up ut da og når det da blir vinter og 16 tommerene kommer på :/Qee der også, men har bare 2 poster, brukte mest PM.
CELICA2001 skrev:Har 19" på min celica 2001 mod + at den er senket 60mm med justerbart senkesett. Så når vintern kommer er det bare å skru den opp til vanlig høydehei,Eneste problemet mitt er at jeg må ha min 18" hjul på vintern pga stoore bremser
CELICA2001 skrev:Hallo senkesett fra Bilstein, vurderer å bytte til TEIN. Bremser fra AEM (bare skiver foreløbig Venter på 4 pot Calipere)Hva dim har du på bremsene siden du ikke kan ha 17" på?Felger fra Lenso med 215/35/19 pirelli p zero nero. Skal prøve å sende noen bilder
CELICA2001 skrev:Har 19" på min celica 2001 mod + at den er senket 60mm med justerbart senkesett. Så når vintern kommer er det bare å skru den opp til vanlig høydeSer ikke helt for meg den strøkne Celica-en din på vinteren akkuratEneste problemet mitt er at jeg må ha min 18" hjul på vintern pga stoore bremser
CELICA2001 skrev:Hei Skivene er 330mm og klaring mellom felg orginalcaliper er ca 2,5cm med 19".Grunnen til at jeg bytter senkesett er at TEIN sine kan du justere hardhet ogsåVett du ca hva størrelse som er maks på skivene for å kunne ha på 17"ere? Har fått en grei pris på EBC Brakes, kan det være noe og satse på?(har tenkt meg 6000 for settet .Er ca halv pris, kun sittet på i ett år)