TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Carlos sainz klistremerker

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#52557  av Gjertsen

Eller. jeg kan gå ut i morra og ta mål. blir ikke HELT på mm, men sånn ca :o

#52590  av Gjertsen

Tok 2 mål av Carlos Sainz klistre merket mitt. Siden jeg er vel den eneste her som har det på bilen? :shock:

HÃ¥per dette hjelper litt...
Er vaffal 16.6cm langt og 1cm høy på C'n
Vedlegg
cs.JPG
cs.JPG (123.32 kiB) Vist 739 ganger

#52713  av kennethx

Glimrende, takk skal du ha. Da burde det være gode muligheter for å få det laget.

#52752  av Gjertsen

Nope burdte være en easy match for noen som kan lage stickers...

Bare å spørre om det er noen flere mål du vil at jeg ska ta. selvom du har temmelig god mulighet for å få rektig mål utav tegningen...

Lykke til da! Bilen blir litt fetere med signaturen hans, da erre ingen tvil om åssen bil det er 8)

#53088  av kennethx

Fått svar fra første firma jeg kontaktet....og hjelpe meg for noen priser...
1 stk. vil bli relativt dyrt.

Selv om jeg gir deg en "sommerpris" på 1.500,- inkl. mva. under
forutsetning fullgod digital prod.klar original...

Skal vi begynne å tegne av selv så er du fort opp i det dobbelte...

Men det er startkosten på 1 stk.

Bestiller du 2 stk. så får du det andre for 250,- inkl. mva.

Bestiller du flere så blir prisen enda lavere...
Hva mener de med prod.klar original? En type vektorgrafikk sak?

For at det i det hele tatt skal være aktuellt så må det jo bestilles en hel del meker for å få ned prisen pr stk. Så hvor mange er i så fall interesert i disse merkene? Og hva er "smertegrensen" når det gjelder pris?

Og noen som har tips om firma som kan lage slike merker til en lavere pris en det jeg fikk tilbud om? IKKE folie merker! De er for tykke! Skal jeg få laget merker så skal de være 99,99% lik originalen. Altså tynne klistremerker, fint skjært ut osv....

#53125  av Gjertsen

Sorry, men jeg har joh 8)
Endelig en ting jeg slepper å betale penger for...

Syns da den prisen var stiv, men er jo seff mange timer bak blyanten for designere å lage dette da!
MÃ…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã… du virkelig ha klistremerkene da?
Er jo mange på forumet her som har en CS, sikkert noen som er med på det!! syns da ikke at 250 + moms er så ille...

#53129  av Kjelliken

:shock: er ikke viktig for meg å ha dem 99.99 prosent lik og jeg kan lage vektor grafikk logo av den der no problem..... :wink:

Og om noen uker kommer en bekjent hjemm fra ferie som driver reklamefirma så det skal ikke koste for mye det der... :wink:

#57872  av GT4 CS

Jeg har vært i kontakt med et firma som kan lage disse merkene, men som med det andre firmaet så avhenger prisen av hvor mange merker som bestilles. Men hvis vi blir endel så skal det være fullt mulig å komme under den prisen.

Noen som fortsatt er med?

#57877  av CelicaTurbo

eh, første gang jeg ser denne tråden her, men med mindre det merket der er av noe spesiellt materiale og kan produseres på folie så er jeg skråsikker på at vår leverandør av klubbmerker kan gi en mye bedre pris enn dette så lenge noen tegner merket i et passende program (trenger .eps eller tilsvarende format på filen).. Jeg bestilte en gang et forstørret ts-ogn foliemerke i chrom (dyr folie) som var omtrent like stort som dette, og det kostet rundt 75,- mener jeg å huske.. Jeg antar at GT4CS også kjenner noen som kan gi en bedre pris for prisen ovenfor var jo helt ekstrem :shock:

#57883  av kennethx

Altså jeg vil ha CS merker igjen, men jeg vil ikke ha slik tykk folie som på ts-ogn merkene. De originale CS merkene er tynne klistremerker av, og det vil se innlysende uoriginalt med foliemerker av samme typen som ts-ogn merkene. Og da synes jeg det er like greit uten. Men prisen jeg fikk "tilbud" om synes jeg også var ekstrem, og la det derfor på hyllen så lenge....

#59747  av GT4 CS

Skal få printet ut bilde cs merke og ta det med og få sjekket pris så fort som mulig jeg da. Tynne merker skal jeg si. Må de være skåret ut eller holder det og få det som vanlig klistremerke? Blir jo helt klart penest skåret da. Da jeg hørte ang et stort toyotamerke i frontruta kunne jeg få dette for 500kr. Og nå er det jo alltid slik at j fler jo bedere. Hvor mange er eventuelt innteresert i cs merkene. Lettere og få en pris om jeg vet ca hvor mange som vil ha da. Men blir det at vi bruker det firmaet jeg kjenner til bestiller man jo seff noen xtra da

#59803  av Gjertsen

mwhahah :twisted:
Er jeg den eneste som har Carlos Sainz merke under blinklysa forran på siden? Muahahha :twisted:

#59813  av ST205RR

Gjertsen skrev:mwhahah :twisted:
Er jeg den eneste som har Carlos Sainz merke under blinklysa forran på siden? Muahahha :twisted:

må ikke bli høy på pæra nå Gjertsen lol :D :D :D

#59833  av GT4 CS

Skal bøffe framskjerma dine skal jeg :D Så kan du få mine, mohahahahahahahaha Ups der lo vi kjeven av ledd igjen

#59965  av kennethx

for min del er det bare interesant om det er opp mot 100% like originalen. Skal ikke være noen iøynefallende forskjeller. Da er det like greit å la være synes nå jeg.

Så tynne merker og skåret ut blir vel det da....