TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Carlos sainz klistremerker

• Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #51444  av kennethx

Det var noen som sa til meg at Carlos Sainz klistremerkene på forskjermene ligger i EPC'en. Hvis noen kunne funnet delenummer til meg så hadde det vært kjempe!

#51465  av Gjertsen

får du slike klistremerker da?
mener vel ikke slikt som jeg har vel?
Vedlegg
celica 020.jpg
celica 020.jpg (45.89 kiB) Vist 1228 ganger

#51552  av kennethx

joda, det er de jeg mener, hadde jo slike før hellakkeringen jeg også. Tok noen gode bilder av dem før jeg lakkerte bilen så jeg kan vel få det laget. Men det var noen som sa til meg at klistremerkene lå i EPC'en.....

#51561  av Gjertsen

ok. trudde ikke dette var orginalt?! hvor ligger epc'n da? og hva er det? :p om du gir meg god forklaring kan jeg se om det står noe der!!!

#51562  av chris

Gjertsen skrev:ok. trudde ikke dette var orginalt?! hvor ligger epc'n da? og hva er det? :p om du gir meg god forklaring kan jeg se om det står noe der!!!
elektronisk delekatalog. ;)

-edit-
står litt om det her: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... hlight=epc

#51564  av MR2turbo

leta på Celica i EPC'en jeg.. men fant det ikke...

#51571  av 2fast4u

Tror ikke man finner dette på EPC. Har ikke sjekket, men når det gjelder de fleste slike spesialklistremerker så må man hente delenr fra utstyrskatalogen til Toyota, ikke EPC.
Prøv å sende forespørsel til Hans.Petter.Bakken@Toyota.no så kan han sikkert svare deg på om det kan skaffes noe slikt.
:wink:

#51575  av memo

hvis du klarer å skaffe et bilde av skriften med høy oppløsning, eller vektorisert, så kan jeg helt sikkert lage dette til deg

#51609  av Gjertsen

bare å si ifra så kan jeg ta nytt bildet av signaturen, men kan ikke før om en uke pga da kommer fatter himat med kameraet!!

#51639  av kennethx

2 FAST 4U skrev:Tror ikke man finner dette på EPC. Har ikke sjekket, men når det gjelder de fleste slike spesialklistremerker så må man hente delenr fra utstyrskatalogen til Toyota, ikke EPC.
Prøv å sende forespørsel til Hans.Petter.Bakken@Toyota.no så kan han sikkert svare deg på om det kan skaffes noe slikt.
:wink:
prøver det jeg, takk for tipset :)

#52059  av GT4 CS

Slikt merke vil jeg ha oxo :D Hvor for jeg bestilt slik toyota klistremerke ifra forumet da?

#52110  av Gjertsen

GT4 CS skrev:Slikt merke vil jeg ha oxo :D Hvor for jeg bestilt slik toyota klistremerke ifra forumet da?
Ser ut som at kennethx er på sporet etter det!! du får høre med han...

#52229  av kennethx

Diverse spor gått tørr dessverre....

Har ikke fått svar på email. Og delelageret her i bergen har ringt og snakket med Toyota norge som sier at de ikke har noe slikt, og at det ikke er originalt fra fabrikk.

Så det går vel mot å få laget det på ett eller annet firma som gjør slikt. Har tatt høykvalitetsbilder av klistremerkene før jeg lakkerte bilen...

#52240  av Gjertsen

kennethx skrev:Diverse spor gått tørr dessverre....

Har ikke fått svar på email. Og delelageret her i bergen har ringt og snakket med Toyota norge som sier at de ikke har noe slikt, og at det ikke er originalt fra fabrikk.

Så det går vel mot å få laget det på ett eller annet firma som gjør slikt. Har tatt høykvalitetsbilder av klistremerkene før jeg lakkerte bilen...
Så du har hatt Carlos Sainz klistemerke på siden du og ?

Hva med å sjekke med toyota tyskland da? dem har mere peil enn norge ville jeg tru!!

#52542  av kennethx

Toyota tyskland, vet ikke jeg, kan ikke en tøddel tysk...

Men det var jo en ting jeg glemte gjøre før jeg lakkerte bilen, og det var å ta mål av klistremerkene, greit nok at jeg har bra bilde av dem, men hvor store er dem?! hehe...
*pling, idé* Kan vel gjerne beregne det ut fra blinklyset :)
Vedlegg
CS.jpg
CS.jpg (117.36 kiB) Vist 1013 ganger