Samma probs på min lexus is 200. 2-3:an
GT4-R
Oas skrev:så betyr det at begge bilene jeg har eid er litt ødlagt ??? den grinder liksom litt akurrat i det jeg sakl sett den i gir men det er ikke vansli det er bare et litte nøkk i inngangen til gire.
og
hvor gamel må man vere for å prøve kjøre en t-sport jeg tenkte kanskje kjøpe en neste sommer men jeg er bare 18 år jeg fikk så vitt prøve kjøre hyundai coupe 1,6 liter som så vitt gikk fram over da jeg lette etter bil så det ble heller celica gt men sikler litt på en t-sport
Goose skrev:30k å så har du 240hk i bilen med 270Nm ved 0,45barHar du noe mer info Goose. Hørtes altfor billig ut med 30K (om det da ikke bare er for turbo-en da). 240hk ved 0,45 bar høres heller ikke særlig sannsynlig ut utifra det jeg har sett på MR2 MK3 turbokit. Sikkert på det ikke var ved nærmere 0,7 bar? Men en billigere turboløsning enn de jeg har funnet vil bli tatt vel i motog hva får du da? jo da, T-sport killer deluxe, men liten ekstra radiator i fronten og pssss hvergang du girer... Spør du meg er det mer fristende det...
A BTW, snkker ikke om kit fra Polen lenger, etter som det finnes bedre kit til samme pris i usa så...
Tid vil vise hva som skjer men fare for at det blir evartfall en modda T23 på sommer neste år...
jan-erik skrev:her er en tidligere post om dette kite goose snakker omGoose skrev:30k å så har du 240hk i bilen med 270Nm ved 0,45barHar du noe mer info Goose. Hørtes altfor billig ut med 30K (om det da ikke bare er for turbo-en da). 240hk ved 0,45 bar høres heller ikke særlig sannsynlig ut utifra det jeg har sett på MR2 MK3 turbokit. Sikkert på det ikke var ved nærmere 0,7 bar? Men en billigere turboløsning enn de jeg har funnet vil bli tatt vel i motog hva får du da? jo da, T-sport killer deluxe, men liten ekstra radiator i fronten og pssss hvergang du girer... Spør du meg er det mer fristende det...
A BTW, snkker ikke om kit fra Polen lenger, etter som det finnes bedre kit til samme pris i usa så...
Tid vil vise hva som skjer men fare for at det blir evartfall en modda T23 på sommer neste år.... Ville satt en seriøs fortgang i turboplanene
Goose skrev:som jeg presiserte det er ikke kit fra polen jeg snakker om her som du refererer til i linken...sf kite snakker du om, koster det så billigt med montering det kunne jeg vert VELDIG innteriseri
Det er kitet til staffor som jeg snakker om som modifiseres lit for å få best driftsikkerhet....
Avgifter?.... det går ann lett å komme ut billig med...
Oas skrev:hvor mange tror du betaler avgifter når de trimmer bilen sin? ville DU betalt 200.000 kroner i effektavgift f.eks. ? Når du kanskje allerede har betalt 150-200 lapper for å kjøpe den? Neppechris skrev:avgifter? er vel ingen som betaler de ekstra avgiftene ved trimming vel ?pleier man skippe avgiftene når man setter inn en turbo ? er det ike litt lett å bli bøsta da
0.45 bar hørtes litt lite ut ja
og ja o.45 hørtes litt lite ut
chris skrev:Oas skrev:hvor mange tror du betaler avgifter når de trimmer bilen sin? ville DU betalt 200.000 kroner i effektavgift f.eks. ? Når du kanskje allerede har betalt 150-200 lapper for å kjøpe den? Neppechris skrev:avgifter? er vel ingen som betaler de ekstra avgiftene ved trimming vel ?pleier man skippe avgiftene når man setter inn en turbo ? er det ike litt lett å bli bøsta da
0.45 bar hørtes litt lite ut ja
og ja o.45 hørtes litt lite ut
Bli bøsta er det ikke så stor fare for, med mindre du kjører idiot og ødelegger bilen. Da kan du risikere regress fra forsikringsselskapet hvis politiet finner ut at ulykken skjedde pga trimmet motor. Utenom det, så er i hvert fall JEG aldri innom biltilsynet.
Oas skrev:hva med eu controll registrer ikke de sånnt og vis du blir stoped av politiet og de har hørt psshjjj sjekker ikke de opp eller noe da?eu kontroll sjekker ikke om du har rett motor nei, det skal de heller ikke gjøre. de skal sjekke om bilen er i sikkerhetsmessig god stand.
chris skrev:nei ok så høres ganske safed ut da.Oas skrev:hva med eu controll registrer ikke de sånnt og vis du blir stoped av politiet og de har hørt psshjjj sjekker ikke de opp eller noe da?eu kontroll sjekker ikke om du har rett motor nei, det skal de heller ikke gjøre. de skal sjekke om bilen er i sikkerhetsmessig god stand.
Og politiet har da ikke peiling på om den dumplyden skal være der eller ikke
Goose skrev:som jeg presiserte det er ikke kit fra polen jeg snakker om her som du refererer til i linken...her er linken til den siden han snakekr om da trude han mente den i polen
Det er kitet til staffor som jeg snakker om som modifiseres lit for å få best driftsikkerhet....
Avgifter?.... det går ann lett å komme ut billig med...