TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Spacere

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#53012  av kake

mralp skrev:Kake: 90mod, senket m/fjære fra eikermotorshop (husker ikke merket, 40mm ihvertfall, sier reklamen :P) Felga er fra Rial, tror de er 38... har kvitteringa her men jeg kan ikke et ord tysk :)

Edit:
:idea: fant ei side med mange tall: LK 5/114,3 ET 38 7,5x17 H2 ...det var vel svar på frågan tror jeg :P
Glimrende, da skulle de spacerne passe rett på hos meg også uten valsing. Takk :)

#53296  av erling

Alt man trenger følger med til H&R-settet ja.

Måtte valse bak på min. :)

#53367  av kake

erling skrev: Måtte valse bak på min. :)
Trolig fordi felgene dine har 35mm innpress, mralp har likt som mine, 38mm :wink: Og så har du 8" felg mot 7.5" og 7" :)

#53426  av angrykid

Er det noen som blir å bestille disse spacerne da? :) I tilfelle, lag nytt topic der det står at man skal bestille, og så får vi igang gruppekjøp og forhåpentligvis rabatt :D

#53570  av tahustvedt

Er det virkelig lovlig? Jeg snakket med en kompis og han mente det bare var lovlig hvis man hadde felger som hadde veldig mye innpress ånn at man måtte ha spacere for å komme innenfor det lovlige området som er 15 mm forandring på en aksling. Og at det var det TUV-godkjenningen gjaldt for. :?:

Jeg kunne godt tenke meg bredere sporvidde bak på min. Jeg regner med det følger med bolter...

#53592  av chris

tror faktisk ikke det er lov med spacere nei.

#53609  av mralp

Spacere er ikke lovlig, men bruker du eks h&r så ser de det ikke på teknisk (snakker av erfaring). De gangene det er tull og du må på visning er det bare å plukke av spacerne og "voila" så samsvarer alt med vognkortet.

#53629  av kake

Fikk svar fra powerzone ang. H&R spacerne,

"
Hei,

Det kan vi levere – vi må bestille opp.

1349,- for par med bolter koster de.

Det er lett å ta de av – de blir skrudd fast på org boltene dine også blir felgene skrudd fast i spaceren igjen.

Med vennlig hilsen

Lars Harlem

http://www.powerzone.no
"

Så lurer litt på om jeg skal bestille... :wink:

#53634  av mralp

kake: grei pris det der, men du får det muligens kjappere om du tar det rett fra produsent? Mulig powerzone er raske, men 90% av alle som vidreselger bliprodukter gjør det utelukkende pga raske penger og driter 100% i hvor lang ting tar.