TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Spacere

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #52798  av cameleon

Jeg trenger 50mm spacersett til min MK2 Mr2. 25mm på hver side. Nye bolter treng også. Noen som har erfaring med dette og som vet hvor jeg kan få kjøpt? Hva koster et sett?

#52805  av angrykid

Jeg vil og ha, men har ikke funnet noe slikt. :-| Rop om dere vet noe, eller ett nr eller webside som har dette til min kjære. :)

hey, spacere kan jo på en måte sammenlignes med silikon til damerne da :D

#52807  av Morten

H&R har dette, bør få tak i det av alle som selger merket.¨
25mm settet tror jeg til og med er TUV godkjent...

#52814  av cameleon

Morten skrev:H&R har dette, bør få tak i det av alle som selger merket.¨
25mm settet tror jeg til og med er TUV godkjent...
Så at erling på forumet hadde disse. Skal høre etter om det H&R settet nå denne uka. Håper du får fiksa bilen din Morten. Trist at slik skal skje. Trondheim savner deg og lille gul :D

#52856  av mralp

Har kjørt med H&R 25mm i 2 år, funker knall, anbefales.

#52872  av cameleon

mralp skrev:Har kjørt med H&R 25mm i 2 år, funker knall, anbefales.
Hva betalte du? Fulgte det med bolter?

#52880  av angrykid

http://store.yahoo.com/import-store/5065601a.html

Noen som vil dra igang gruppekjøp?
jeg skal i allefall ha ett sett bak på min, for der er det god plass, må vite :D

#52885  av cameleon

angrykid skrev:http://store.yahoo.com/import-store/5065601a.html

Noen som vil dra igang gruppekjøp?
jeg skal i allefall ha ett sett bak på min, for der er det god plass, må vite :D
Jeg ska se om jeg får solgt felgene mine først nå. så går det bra er jeg med :wink: Bare i meg noen dager.

EDIT: Har du mulighet til å høre etter hva det koster for frakt? Har hørt at du har tenkt deg en tur til trh om en 14 dager, så om vi er heldig har vi de innen da :wink:

#52910  av angrykid

Jeg har forsøkt tidligere å få noe tilsendt over dammen, men det har gått dårlig da jeg ikke har noe kvittering på mitt siste visatransaksjon. :-|

Så om noen med kontakter over dammen kunne bestilt dette og fått det til trondheim, så hadde det blitt bra. :) penger kommer når jeg kommer nedover. eller så setter jeg over før. :)

#52936  av turboman

http://www.powerzone.no

Disse fører H&R spacere, og kan sikkert bestille noen for de som trenger det....

#52946  av Morten

angrykid skrev:Jeg har forsøkt tidligere å få noe tilsendt over dammen, men det har gått dårlig da jeg ikke har noe kvittering på mitt siste visatransaksjon. :-|

Så om noen med kontakter over dammen kunne bestilt dette og fått det til trondheim, så hadde det blitt bra. :) penger kommer når jeg kommer nedover. eller så setter jeg over før. :)
Høres litt tungvint ut å kjøpe fra statene når de blir produsert i Tyskland?
Bare en liten tanke.. :roll:

#52952  av kake

Hadde trengt spacere bak selv, så jeg er med på gruppekjøp hvis det blir noe slikt. Men, jeg kjøper ikke hvis jeg må valse hjulbuene, det blir for mye stress akkurat nå. 25mm er jo ganske mye. Har 7" felg med 38mm innpress. Erling trodde jeg måtte valse. Har du valset mralp?

#52978  av mralp

Kake: nei, har ikke valset, har 215/17/40 og det går akkurat.

Cameleon: Betalte i underkant av 2ooo m/frakt, alt du trenger er med i "kittet"

#53002  av kake

mralp skrev:Kake: nei, har ikke valset, har 215/17/40 og det går akkurat.

Cameleon: Betalte i underkant av 2ooo m/frakt, alt du trenger er med i "kittet"
Kult, det er samme som jeg har. Hvor bred er felgen din, og hvordan innpress har den ? Har du senket bilen? Og hvilken årsmod er den.

:)

#53005  av mralp

Kake: 90mod, senket m/fjære fra eikermotorshop (husker ikke merket, 40mm ihvertfall, sier reklamen :P) Felga er fra Rial, tror de er 38... har kvitteringa her men jeg kan ikke et ord tysk :)

Edit:
:idea: fant ei side med mange tall: LK 5/114,3 ET 38 7,5x17 H2 ...det var vel svar på frågan tror jeg :P