chris skrev: Var ikke den 190E'en fra 80-tallet forresten?MB190 ble solgt fra 1983-ish (kan hende jeg blander sammen W124 her) til 1993 mener jeg å huske?

1994 kom ihverfall den nye C-klassen.
@lpher
@lpher skrev:Lexus blir lansert i Japan i løpet av 2004 faktisk (ikke sikker på når...og/eller OM det allerede har skjedd)august 2005 starter salget .. samme dag kommer Lexus GS 350GT tilsalgs..
@lpher
@lpher skrev: ...so...i og med at Toyota Corp. nå har en sikker posisjon som en av de 3 store bilmerkene...selger ENDEL biler etc...så må jo de ca. 6MILLIONENE folk som kjøper Toyota/Lexus I ÅRET...ta feil?!!! ...for han derre ClarkcsonToyota har slått Ford og er nå den nest største
rasstappen tar jo aldri feil!What a mooron!
@lpher
Kebab gud skrev:Prøver er et MEGET treffende ord!
og man har jo altid det uslålige inslaget hvor de prøver å drepe en hilux da
og for dere som ikke har sett det så er PRØVER veldig korrekt ord å bruke
Kebab gud skrev: august 2005 starter salget .. samme dag kommer Lexus GS 350GT tilsalgs..Oki...cool...i cant wait ihvertfall
Kebab gud skrev: (bare for å få sagt det nå .. de satser IKKE på å slå M5.. så ingen må bli deppet hvis de ikke slår den)Doesnt matter...im having one sooner or later uansett![]()
Kebab gud skrev: Toyota har slått Ford og er nå den nest størsteOki....your shure?
Kebab gud skrev: Mr.Clarkson sier ofte mye positivt om Toyota.Joa...det finnes forsonende trekk hos han fjompen der også
bla da de satt og skulle finne bedre biler enn Opel corsa så foreslo de Nissan Micra, Honda Jazz og Toyota Yaris (som mr. clarkson foreslo og ble den alle var mest enig om)
da de kom med nyheten om Honda FR-V sa mr clarkson at den ville være fantastisk bygget, fantastisk motor og fantastis kjøreregenskaper men bare ikke like bra som Toyota Corolla Verso
samme kunne de konkludere da de testet et noen MPVer (Ford focus C-max og Renault scenic)
og der var det Mr.clarkson igjen som sa den var best .. (men han likte ikke motoren da..)
og man har jo altid det uslålige inslaget hvor de prøver å drepe en hilux da
og for dere som ikke har sett det så er PRØVER veldig korrekt ord å bruke![]()
@lpher skrev:beklager .. finner ikke hvor jeg leste det ..Kebab gud skrev:]Oki....your shure?
Toyota har slått Ford og er nå den nest største
@lpher
@lpher skrev:Joa...det finnes forsonende trekk hos han fjompen der ogsåhehe, jeg tror du bærer nag fordi han engang sa "Supra may be a super car, but it's not a supercar"
@lpher