@lpher skrev:chris skrev:Har et Top Gear program her, der de tester Lexus SC430. Var ikke mye skryt der i gården i hvert fall. 
Ikke så rart det da....ingen ting som Toyota/Lexus NOENGANG har laget....har fått bra kritikk fra den kanten EVER!
...so...i og med at Toyota Corp. nå har en sikker posisjon som en av de 3 store bilmerkene...selger ENDEL biler etc...så må jo de ca. 6MILLIONENE folk som kjøper Toyota/Lexus I ÅRET...ta feil?!!! ...for han derre Clarkcson
rasstappen tar jo aldri feil!
What a mooron! 
Så når det gjelder japse-biler generellt så legger jeg ikke så mye tiltro til hva han derre pr-kåte gamle bajassen mener eller ytrer
MEN...en ting skal'n ha...vi er enige om franske biler! 
Chris: I hvilket program var SC-testen? ....har lett litt etter akkurat det showet...men jeg finner det ikke
(sitter faktisk å kikker på siste TopGear nå...det som gikk 13. Juli i England
)
@lpher
jammen, er du ikke oppdatert da?
siste episode er den som gikk i går, 25.juli. har ikke fått tak i denne selv ennå, men har den som gikk forrige uke, dvs denne:
"Top Gear - 2004.07.18 (Maserati Quattroporte, Tribute to Rover V8, Martin Clunes (guest star), Skoda Fabia VRS vs Mini Cooper, Ford GT, destroying cars with Boeing 747).avi"
anyway, clarkson og co skryter jo hemningsløst av Toyota sine større biler (HiLux, Landcruiser etc), de har skrytt av Toyota og Lexus-kvalitet i mange programmer, veldig mye skryt til T-sport motoren (som nå også sitter i Lotus Exige.. han virkelig ELSKET den motoren), og fikk også med meg skryt av Toyota Corolla Verso.
SC430 ble slaktet i dette programmet:
"Top Gear - 2003.05.25 (VW Tuareg, Lexus SC430, Hyundai Coupe, 60's Ford Mustang, David Soal (guest star), Calisa, BMW Z8 Alpina).wmv"
gikk forresten ikke noe program den 13.juli, men 11.juli. det går visst på søndager der borte. "Top Gear - 2004.07.11 (Merc CL65 AMG, crashing, minicab driving (renault scenic, ford c-max), guest star (Lionel Richie), speed cameras, C8 Spyker).avi"
-edit-
25.juli episoden er på vei ned her nå

-Chris-
Bilradiospesialisten AS Trondheim
Finn oss på Facebook:
http://www.facebook.com/bilradiospesialisten
moderator