Endel år sia jeg hadde min..så det betyr vel lite i dag....men jeg hadde rundt 6000,- i året...med 12K km....full kasko...leiebil...etc.Må huske at du er en god del eldre enn de fleste her da Alf

"Senior citicen discount"

1992 Rx-7 Type R1 GT
Endel år sia jeg hadde min..så det betyr vel lite i dag....men jeg hadde rundt 6000,- i året...med 12K km....full kasko...leiebil...etc.Må huske at du er en god del eldre enn de fleste her da Alf
mr.veilsidewankel skrev:Samma det da...bare man er over 'lavaldern' ..but thanx for reminding me!Endel år sia jeg hadde min..så det betyr vel lite i dag....men jeg hadde rundt 6000,- i året...med 12K km....full kasko...leiebil...etc.Må huske at du er en god del eldre enn de fleste her da Alf![]()
@lpher skrev:de derre unga vet du, de er bare misunnelige, siden de har sånt "ungdomstillegg" og styrmr.veilsidewankel skrev:Samma det da...bare man er over 'lavaldern' ..but thanx for reminding me!Endel år sia jeg hadde min..så det betyr vel lite i dag....men jeg hadde rundt 6000,- i året...med 12K km....full kasko...leiebil...etc.Må huske at du er en god del eldre enn de fleste her da Alf![]()
@lpher
chris skrev: de derre unga vet du, de er bare misunnelige, siden de har sånt "ungdomstillegg" og styrja, er misunnelig! har akkurat snakket med forsikringsselskapet. det hadde blitt dyrt, men overkommelig å forsikre bilen, HVIS jeg hadde fått lov
ToyBoy skrev:prøv å snakk med litt flere forsikringsselskaper dachris skrev: de derre unga vet du, de er bare misunnelige, siden de har sånt "ungdomstillegg" og styrja, er misunnelig! har akkurat snakket med forsikringsselskapet. det hadde blitt dyrt, men overkommelig å forsikre bilen, HVIS jeg hadde fått lov![]()
Desverre har jeg ingen andre å forsikre bilen på, så drømmen om celica er tydeligvis lagt på is...
med mindre jeg velger 1.6 eller 1.8 da
ToyBoy skrev:Jeg lurer på om jeg heller skal gå for 1.8...men det er jo ingen av de til salgs?De ble vel bare levert med 1.6 og 2.0 liter motorer?
ToyBoy skrev:Hvor mye ble det å forsikre en STi da?chris skrev: de derre unga vet du, de er bare misunnelige, siden de har sånt "ungdomstillegg" og styrja, er misunnelig! har akkurat snakket med forsikringsselskapet. det hadde blitt dyrt, men overkommelig å forsikre bilen, HVIS jeg hadde fått lov![]()
Desverre har jeg ingen andre å forsikre bilen på, så drømmen om celica er tydeligvis lagt på is...
med mindre jeg velger 1.6 eller 1.8 da
Kaizern skrev: Hvor mye ble det å forsikre en STi da?Jeg hørte ikke på prisen på STi, var så skuffet akkurat da... Full kasko på 2.0GT kom på 8000 i året, men så har jeg bare 20% bonus da.
Hørte du på full kasko eller del-kasko/ansvar?
ToyBoy skrev:Ehhh, hørtes merkelig ut. Jeg betaler nesten tilsvarende for delkasko på min bil, å da har jeg 30% bonus. Så 8000kr er ikke akkurat dyrt.Kaizern skrev: Hvor mye ble det å forsikre en STi da?Jeg hørte ikke på prisen på STi, var så skuffet akkurat da... Full kasko på 2.0GT kom på 8000 i året, men så har jeg bare 20% bonus da.
Om det ikke ble produsert noen 1.8 skulle det forklare hvorfor det er umulig å finne en til salgs
ToyBoy skrev:eh.. 8000 ??Kaizern skrev: Hvor mye ble det å forsikre en STi da?Jeg hørte ikke på prisen på STi, var så skuffet akkurat da... Full kasko på 2.0GT kom på 8000 i året, men så har jeg bare 20% bonus da.
Om det ikke ble produsert noen 1.8 skulle det forklare hvorfor det er umulig å finne en til salgs
chris skrev:ToyBoy skrev:eh.. 8000 ??Kaizern skrev: Hvor mye ble det å forsikre en STi da?Jeg hørte ikke på prisen på STi, var så skuffet akkurat da... Full kasko på 2.0GT kom på 8000 i året, men så har jeg bare 20% bonus da.
jeg betaler 8000, full kasko for min 92 MR2 GTi.. jeg har 70% bonus, er over 25 år, og 25.000 km kjørelengde.