TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Vurderer Celica t18, men...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#54099  av mr.veilsidewankel

Endel år sia jeg hadde min..så det betyr vel lite i dag....men jeg hadde rundt 6000,- i året...med 12K km....full kasko...leiebil...etc.
MÃ¥ huske at du er en god del eldre enn de fleste her da Alf :)
"Senior citicen discount" :D

#54102  av @lpher

mr.veilsidewankel skrev:
Endel år sia jeg hadde min..så det betyr vel lite i dag....men jeg hadde rundt 6000,- i året...med 12K km....full kasko...leiebil...etc.
Samma det da...bare man er over 'lavaldern' ..but thanx for reminding me! :D

@lpher

#54149  av chris

@lpher skrev:
mr.veilsidewankel skrev:
Samma det da...bare man er over 'lavaldern' ..but thanx for reminding me! :D

@lpher
de derre unga vet du, de er bare misunnelige, siden de har sånt "ungdomstillegg" og styr :D

#54305  av ToyBoy

chris skrev: de derre unga vet du, de er bare misunnelige, siden de har sånt "ungdomstillegg" og styr :D
ja, er misunnelig! har akkurat snakket med forsikringsselskapet. det hadde blitt dyrt, men overkommelig å forsikre bilen, HVIS jeg hadde fått lov :cry:

Desverre har jeg ingen andre å forsikre bilen på, så drømmen om celica er tydeligvis lagt på is...

med mindre jeg velger 1.6 eller 1.8 da :(

#54324  av chris

ToyBoy skrev:
chris skrev: de derre unga vet du, de er bare misunnelige, siden de har sånt "ungdomstillegg" og styr :D
ja, er misunnelig! har akkurat snakket med forsikringsselskapet. det hadde blitt dyrt, men overkommelig å forsikre bilen, HVIS jeg hadde fått lov :cry:

Desverre har jeg ingen andre å forsikre bilen på, så drømmen om celica er tydeligvis lagt på is...

prøv å snakk med litt flere forsikringsselskaper da ;)

#54384  av ToyBoy

Hvis jeg ikke får det her, får jeg det ingen steder. familien jobber der skjønner du, så de er som regel ganske snille ;)

#54756  av @lpher

ToyBoy skrev:Hvis jeg ikke får det her, får jeg det ingen steder. familien jobber der skjønner du, så de er som regel ganske snille ;)
Hmmm....prøv uansett...spørr du meg :)

@lpher

#54817  av ToyBoy

Jeg lurer på om jeg heller skal gå for 1.8...men det er jo ingen av de til salgs?

#54819  av Speeder

ToyBoy skrev:Jeg lurer på om jeg heller skal gå for 1.8...men det er jo ingen av de til salgs?
De ble vel bare levert med 1.6 og 2.0 liter motorer?

#54823  av Kaizern

ToyBoy skrev:

Hvor mye ble det å forsikre en STi da?

Hørte du på full kasko eller del-kasko/ansvar?

#54831  av ToyBoy

Kaizern skrev: Hvor mye ble det å forsikre en STi da?
Jeg hørte ikke på prisen på STi, var så skuffet akkurat da... Full kasko på 2.0GT kom på 8000 i året, men så har jeg bare 20% bonus da.

Om det ikke ble produsert noen 1.8 skulle det forklare hvorfor det er umulig å finne en til salgs :oops:

#54833  av vegar85

8000kr i året er da ikke dyrt når du bare har 20%

#54834  av Kaizern

ToyBoy skrev:
Jeg hørte ikke på prisen på STi, var så skuffet akkurat da... Full kasko på 2.0GT kom på 8000 i året, men så har jeg bare 20% bonus da.

Om det ikke ble produsert noen 1.8 skulle det forklare hvorfor det er umulig å finne en til salgs :oops:
Ehhh, hørtes merkelig ut. Jeg betaler nesten tilsvarende for delkasko på min bil, å da har jeg 30% bonus. Så 8000kr er ikke akkurat dyrt.

#54937  av chris

ToyBoy skrev:

eh.. 8000 ??

jeg betaler 8000, full kasko for min 92 MR2 GTi.. jeg har 70% bonus, er over 25 år, og 25.000 km kjørelengde.

#54943  av Kaizern

chris skrev:
ToyBoy skrev:

eh.. 8000 ??

jeg betaler 8000, full kasko for min 92 MR2 GTi.. jeg har 70% bonus, er over 25 år, og 25.000 km kjørelengde.

Tror nok 80.000 er mere riktig, ble ca 50.000 hvis jeg skulle ha full kasko på min bil:) hehe...