TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Spydere og fylling av bensin

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#53955  av CrazyKnight

Har en kompis som har litt peiling på bensin og diverse, og han fortalte meg at det var enkelte ting med V-Power som var meget bra for motoren, over tid. Husker ikke nøyaktig hva, men det var i allefall mye bedre enn (Statoils(?)) Ultima eller hva det heter.
Så da fyller jeg V-Power jeg. Bilen blir jo i allefall ikke noe dårligere av det, så why not...

CK

#53961  av chris

et alternativ er jo å bare kjøpe sånn rensemiddel på flaske, og ha litt på tanken ;)

#54614  av Ivar

Master skrev:et triks som funka for meg: ikke stikk tuten helt neddi (ca halvveis) samt "knekke" håndtaket nedover. Aldri problemer på noen pumper med den metoden. Fikk stopp hos de fleste når jeg bare stakk tuten lengst neddi og ga på.
Nyttig sextips også egentlig.

#54622  av Master

hehe... jeg prøvde å skrive det så lite "pervo" som mulig.. men lot seg tydeligvis ikke gjøre :P jaja..

#54625  av mr.veilsidewankel

hehe. rx7èn har vel 8"rør ned til bensintanken så jeg har ivertfall ikke det problemet :D

#54631  av Master

nååjah.. spørs jo hvor stor "tut" du har :wink: :lol:

#55817  av laas

@lpher skrev:
Master skrev:et triks som funka for meg: ikke stikk tuten helt neddi (ca halvveis) samt "knekke" håndtaket nedover. Aldri problemer på noen pumper med den metoden. Fikk stopp hos de fleste når jeg bare stakk tuten lengst neddi og ga på.
What he said :D
Takk for tips - funka bra :)

Lars J

#55826  av Remi

trikse e.. vis du ser i tuten på den bensin pumpa så har man jo et sån lite rør inni det røre der bensin kommer ut.. får du bensin inn i det røret slår autostopp inn. dette er for at du ikke skal fylle så mye på tanken at det renner over.. så æ bruke og ta litt tape og ha over det lille røret :D funker som faen vist æ plages :D :D